Gå til innhold

Hvilken barneforsikring har du og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke å konkludere med hvilken jeg skal velge i en jungel av forsikringer. Hva har dere og hvorfor?

Anonymkode: 4ddb4...9c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen og ser virkelig ikke behov for det heller. Derimot har jeg en god forsikring på meg selv slik at barna ikke blir tomhendte dersom jeg skulle dø

Anonymkode: cbfb3...48d

Skrevet

Har Storebrand. Har dessverre fått bruk for den. Den gir barnet en større trygghet i fremtiden, da det kanskje ikke vil komme ut i jobb. Det man får fra det offentlige er ikke noe å bli fet av.

Anonymkode: 7fd58...946

Skrevet

Jeg har hos If, fordi vi er totalkunder der 

Det viktige for meg er en forsikring til dem som kan videreføres til en voksenforsikring uten ny helseattest 

Jeg har en bror som ble syk som tenåring og derfor nektet forsikring da han ble voksen, han fikk rett og slett avslag hos alle selskaper. Nå er han 29 og det går mot ufør, minstesats siden han aldri har klart å jobbe noe særlig. Uten forsikring får han aldri noe mer enn eksistensminimum å leve for 

Mine barn har derfor en uføreforsikring som de kan videreføre som voksne uansett hva slags sykdommer eller skader de evt måtte få i oppveksten 

Anonymkode: 1713d...2a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...