Gå til innhold

"Jeg gir deg en mnd", sa daten til meg i går

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 3 uker siden traff jeg en mann, og vi har datet litt siden da. Det har vært mye frem og tilbake, han fortalte i går at han er litt redd, det var lenge siden han hadde likt noen på den måten han liker meg. Han har blitt veldig såret, og blitt lurt tidligere, så den ser jeg.

Jeg er likevel veldig usikker på han, han har vært ufin i perioder (pga angsten for å knytte seg til meg) noe han ba ydmykt om unnskyldning for i går, og sa at han stolte på meg og ville satse siden han var så betatt. 

Vi har hatt sex den siste uka, også i gårkveld etter den samtalen, og der er vi god match. Han er dominant, og sexen deretter. Men, han ville ikke kose etterpå, han sa han ikke var av den kosete typen. Så sier han "jeg gir deg en mnd", og jeg spurte hva han la i det. Han sa han ville gi oss en mnd på å se om det utviklet seg. Så nå er det det eneste jeg tenker på. Skal jeg dette ? Hvem setter et slikt "tidsperspektiv"? 

Han er godt voksen, 40 år. Hvordan ville du ha reagert på dette ?

Anonymkode: 67144...8c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datet 3 uker og allerede mye frem og tilbake? Hadde faktisk avsluttet. Så fikk han heller komme tilbake når han hadde bearbeidet alle sine issues. Gidder ikke sånt🙄

Anonymkode: 567be...938

Skrevet

«Jeg gir deg en uke - kutter du ikke ut sånne fakter er det over og ut!»

Anonymkode: e4fd5...23d

Skrevet

Nei. Han har for store issues.

Anonymkode: 4df61...558

Skrevet

Du skal da ikke være sammen med noen som i realiteten sier at du skal vurderes i en mnd? Hva gjør det med deg? Blir ganske psyka ned av sånn. Dropp han!

Anonymkode: 48da3...cbd

Skrevet

Et godt forhold starter ikke med drama og "ufinheter". Når du har datet ham i tre uker og dere allerede er i konflikt!? Ikke gidd sier bare jeg. 

Anonymkode: 7135a...a09

Skrevet

Nei hvis det allerede er så mye tull etter kun 3 uker, så kan jeg love deg  at det kommer til å bli mye bedre.

Avslutt det nå. Eller så sitter du her om få år og klager og gråter over den forferdelige mannen. Dodge that bullet!

Anonymkode: 23916...6cd

Skrevet

Det derre "jeg har blitt såret før så jeg kan oppføre meg som jeg vil"-greiene er for tenåringer. Det er faktisk ikke greit når man er voksen. Han er ansvarlig for sine egne handlinger og han kan ikke lage så mye drama og skylde på at han har blitt såret før. Ikke prøv å forstå han til du ender opp et skadelig forhold. Varsellampene blinker her. 

Anonymkode: 4df61...558

Skrevet

Hallo, tre uker og han har rukket å være "ufin i perioder"? Mannen er en komplett taper, løp mens du kan.

Skrevet

Hvorfor har du sex med en mann du har kjent i 3 uker? Æsj!

Anonymkode: d927a...71c

Skrevet

Enig med alle andre. Dette har allerede en dårlig start mens det egentlig skal være fasen der man lever i en rosa boble før man får øyne opp for den andres feil.

Løp!

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Bedre enn en knull i fylla etter en tur på byen.

Har hun lyst har hun lov, man prøvekjører bilen før man kjøper den.

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du religiøs? Det er da verre at han oppfører seg som en fjott?

Anonymkode: 48da3...cbd

Skrevet

Så du er nå i en "prøveperiode" der DU offisielt er under vurdering. Etter at han har vært ufin, legger premissene for sexen og skal ha ting på sin måte. Nice. Hva ville du sagt til ei venninne i samme situasjon? 

Anonymkode: 69a6f...820

Skrevet

Hvis han i løpet av tre uker har rukket å vise noen av sine mindre sympatiske sider, tenk da hvordan det vil bli når han er skikkelig husvarm. Etter tre uker i forholdet med mannen min hadde han fortsatt ikke sett meg uten mascara, blondetruse eller nypussede tenner. "Ufine sider" etter noen få dager er et stort varselskilt som blinker: Løp! Si til fyren at det var leit, men han hadde bare tre uker, at vurderingen er tatt og at han strøyk. 

Skrevet

Han er sånn som kommer til å bruke det mot deg om du slår opp. " Du fikk meg endelig til å åpne meg opp, jeg trodde du var annerledes men du er akkurat slik som de andre bitchene", uten å tenke at det kanskje er han det er noe galt med.

Hadde aldri i livet ventet og vært til vurdering en måned for å se om jeg "får jobben", ville dumpet han i dag.

Anonymkode: adadb...2da

Skrevet

LØP FOR LIVET!!!!!!!!!!

Anonymkode: 50220...c08

Skrevet

Ja jeg ser hva dere mener, og er det jeg også har tenkt. HI 

Anonymkode: 67144...8c0

Skrevet

Kom deg unna asap.

Anonymkode: 7e849...d5f

Skrevet

Her er det noen bjeller som ringer for meg iallefall. Kan godt bli et forhold ut av dette, men min erfaring sier at slike "kompliserte" menn ofte gir kompliserte forhold. Kommer helt an på hva du er villig til å godta, og hva du kan takle. Men jeg vet med meg selv at jeg hadde endt opp med å bli utslitt og deprimert i et forhold med en sånn mann.

Anonymkode: 9b7d1...55f

Skrevet

"Jeg gir deg 5 minutter på å komme deg ut døra."

Det er ikke noe galt med å være usikker i begynnelsen eller å bruke litt tid på å se om dette er noe å satse videre på og noen ganger er det også en del fram og tilbake før man blir sikker i sin sak. Men her er det mye som skurrer, og bare det at  han skal gi DEG en fastsatt tid er en varsellampe som virkelig blinker. 

Skrevet

Løp! Han kommer sannsynligvis ikke til å ta det pent, så da vil du få bekreftet IGJEN at han der er en taper. 

Anonymkode: 06a02...40a

Skrevet

Hadde ikke giddi 

Anonymkode: 16fbd...81a

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ha ha!

Skrevet
1 time siden, Yellow Brick Road skrev:

"Jeg gir deg 5 minutter på å komme deg ut døra."

Det er ikke noe galt med å være usikker i begynnelsen eller å bruke litt tid på å se om dette er noe å satse videre på og noen ganger er det også en del fram og tilbake før man blir sikker i sin sak. Men her er det mye som skurrer, og bare det at  han skal gi DEG en fastsatt tid er en varsellampe som virkelig blinker. 

Skulle akkurat til å skrive ca det samme ;)

LØP!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...