Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2017 #1 Skrevet 12. oktober 2017 Jeg bor ganske så anonymt. En dame ringte på døra mi og spurte etter meg. Jeg sa at jeg er henne. Etterpå sa hun at hun leter etter sin hund og så sa jeg at den er ikke her. Da sa hun; hvor mange hunder har du??? Jeg svarte "ingen" Deretter gikk hun ut samme vei hun kom inn (gjennon en ganske låst port, den ser låst ut men er åpen). Fatter ikke hvorfor hun benyttet mitt fornavn! Anonymkode: fb74e...682
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2017 #2 Skrevet 12. oktober 2017 Skummelt, lås alle dører og ta igjen gardinene. Anonymkode: dc330...e8e
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2017 #3 Skrevet 12. oktober 2017 Creepy, hadde ikke våget å legge meg etter dette jeg....😨 Anonymkode: d4a88...618
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2017 #4 Skrevet 12. oktober 2017 Uff da.. derfor liker jeg ikke å åpne for fremmede! Anonymkode: 1771f...273
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2017 #5 Skrevet 12. oktober 2017 Jeg tenker at dette enten er ei som faktisk har en hund som har stukket av - eller at det er en ny metode for å kartlegge nabolag for ev. senere innbrudd (de som setter et kryss på hus/postkasser, som legger et kronestykke på trappen osv.). Om det skulle være noe slikt så vet de nå at du ikke har hund om de har tenkt å komme når du selv ikke er hjemme. Anonymkode: 687f0...ec7
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2017 #6 Skrevet 12. oktober 2017 Kanskje hun sjekket om du hadde hund for å muligens begå innbrudd senere... Ingen innbruddstyv vil møte en hund som avslører ugjerningen. Skulle sagt du hadde det, men litt vanskelig å komme på det i farta da. Anonymkode: 918f9...117
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2017 #7 Skrevet 12. oktober 2017 Hendelsen er nå rapportert til politiet. Vær obs! Anonymkode: fb74e...682
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2017 #8 Skrevet 12. oktober 2017 Hvordan virker damen? Var hun norsk? Var det noe «rart» med henne? Eller en alminnelig dame som faktisk lette etter hunden sin? Anonymkode: 1771f...273
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2017 #9 Skrevet 12. oktober 2017 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg bor ganske så anonymt. En dame ringte på døra mi og spurte etter meg. Jeg sa at jeg er henne. Etterpå sa hun at hun leter etter sin hund og så sa jeg at den er ikke her. Da sa hun; hvor mange hunder har du??? Jeg svarte "ingen" Deretter gikk hun ut samme vei hun kom inn (gjennon en ganske låst port, den ser låst ut men er åpen). Fatter ikke hvorfor hun benyttet mitt fornavn! Anonymkode: fb74e...682 Det der høres skummelt ut. Jeg tenker og at det er noen som sjekker for gjøre innbrudd senere. At hun vet fornavnet ditt betyr jo at hun har sjekket deg opp, med mindre navnet ditt står på postkasse eller dørskilt. Jeg hadde tatt en telefon tiil politiet for å høre om de har fått meldinger om noe sånt. Anonymkode: e0e4b...6df
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2017 #10 Skrevet 12. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hendelsen er nå rapportert til politiet. Vær obs! Anonymkode: fb74e...682 Så bra. Hva sa de? Anonymkode: e0e4b...6df
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2017 #11 Skrevet 12. oktober 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kanskje hun sjekket om du hadde hund for å muligens begå innbrudd senere... Ingen innbruddstyv vil møte en hund som avslører ugjerningen. Skulle sagt du hadde det, men litt vanskelig å komme på det i farta da. Anonymkode: 918f9...117 Ja, skulle sagt at jeg har 15 ville hunder! Anonymkode: fb74e...682
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2017 #12 Skrevet 12. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Så bra. Hva sa de? Anonymkode: e0e4b...6df De hadde ikke fått rapporter om liknende! Det er notert og jeg skal ringe tilbake om hun dukker opp på ny!Nei, Mitt navn står ikke på min postkasse lengre. Det har gjort men ble utslit pga lukke åpne funksjon! Anonymkode: fb74e...682
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2017 #13 Skrevet 12. oktober 2017 Bra du meldte det til politiet, HI. Anonymkode: 687f0...ec7
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2017 #14 Skrevet 12. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: De hadde ikke fått rapporter om liknende! Det er notert og jeg skal ringe tilbake om hun dukker opp på ny!Nei, Mitt navn står ikke på min postkasse lengre. Det har gjort men ble utslit pga lukke åpne funksjon! Anonymkode: fb74e...682 Da har hun tydeligvis sjekket deg opp av en eller annen grunn. Håper at det virkelig bare var ei som lette etter hunden sin Anonymkode: e0e4b...6df
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2017 #15 Skrevet 12. oktober 2017 Første som slår meg også er noen som kartlegger nabolaget for å finne ut hvem som har hund og ikke etc, hvor mange som er hjemme/bor i boligen osv. Hadde ei selv på døra for noen år siden som på gebrokkent norsk lurte på om jeg hadde hund. Jeg ropte på dem og hun var rask å gå når det kom 4 hunder rundt beina hennes. Dagen etterpå fortalte nærmeste nabo at de hadde fått en gul lappbit hengende på døra si som de ikke ante hvor kom fra, det var også flere andre naboer lengre bort som opplevde det samme. Mens vi som hadde hund/hundegård ikke hadde det. Anonymkode: c0be1...037
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå