Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2017 #1 Skrevet 12. oktober 2017 Min gutt på 3.5 er ganske sen. Han er tospråkelig, men allikevel. Det er en utvikling hele tiden ( ppt er inne i bildet), men fortsatt ikke løsnet helt. Stadig vekk nye ord og noen setninger. Han har også begynt å streve i barnehagen ifht sosialt omgang. Han vil så gjerne men de andre er så langt foran med språk så de ignorer ham nok litt. Vondt å se😔. Noen med erfaringer/ tanker de vil dele. Anonymkode: 5bf72...e94
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2017 #2 Skrevet 12. oktober 2017 Tantebarnet mitt var ganske sen, så nesten ingen ordentlige ord før hun var nesten 3 år, men så kom det seg og selvom hun en stund hadde utydelig uttale så lærte hun seg å snakke helt normalt som alle andre innen hun var 4 år. Anonymkode: e952d...625
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2017 #3 Skrevet 12. oktober 2017 Min var sen ute med språket og har spesifikke språkvansker. Anonymkode: 78a58...f65
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2017 #4 Skrevet 12. oktober 2017 Min var sent ute. Snakket nesten ikke før han var tre år. Nå er han syv, og sliter fortsatt med å uttale enkelte lyder. Han er også sen når det gjelder lesing. I matematikk er han heldigvis flink, noe som hjelper på selvfølelsen. Anonymkode: 9ffae...bbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå