Gå til innhold

Kjøper dere Annas sutrevideo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spill for galleriet eller ektefølt? 

Jeg kjøper det ikke.

Anonymkode: e6051...8c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det første jeg tenkte var at det er rart hun etter så lang tid i media ikke har skjønt hva hun har meldt seg på...

Alle vet at realityshow blir klippet til for å lage mest mulig drama, man kan aldri vite hvordan man blir fremstilt. 

Men samtidig kan jeg jo skjønne at hun er fortvilet om de laget en tøysevideo hvor de latet som de hadde sex, også har den blitt klippet så det ser ut som de har sex på ordentlig. Det er jo en ung jente det her, jeg skjønner at hun ikke liker denne vinklingen på en veldig ubetenksomt stunt

Anonymkode: 9a10a...fa0

Skrevet

Hun har fått det akkurat som hun ville. Det er lenge siden programmet ble sendt, så nå har alle som gidder sett den, så nå kan hun komme tilbake og spille offer, som så ofte før.

Hun er et studie verd i blanding av kynisk bruk av media og fullstendig manglende innsikt i hvordan samfunnet fungerer. 

Det har nok ikke vært veldig lurt å melde seg ut av det normale livet til en tenåring. Hun har aldri lært å ta tilbakemeldinger fra lærer og arbeidsgiver, hun går kun hjemme og steller for småbarn og en halvpsyko kjærest, da er det lett for at virkeligheten treffer henne midt i planeten.

Hun virker ikke psykisk frisk, dessverre.

Anonymkode: 7c20e...bba

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun har fått det akkurat som hun ville. Det er lenge siden programmet ble sendt, så nå har alle som gidder sett den, så nå kan hun komme tilbake og spille offer, som så ofte før.

Hun er et studie verd i blanding av kynisk bruk av media og fullstendig manglende innsikt i hvordan samfunnet fungerer. 

Det har nok ikke vært veldig lurt å melde seg ut av det normale livet til en tenåring. Hun har aldri lært å ta tilbakemeldinger fra lærer og arbeidsgiver, hun går kun hjemme og steller for småbarn og en halvpsyko kjærest, da er det lett for at virkeligheten treffer henne midt i planeten.

Hun virker ikke psykisk frisk, dessverre.

Anonymkode: 7c20e...bba

Det er heller ikke veldig lurt å komme med påstander om at et menneske er halvpsyko uten å ha noen bevis for det. Du burde heller holde til på Kvinneguiden da det er der du finner likesinnede ryktemakere og slarvekjerringer.

Anonymkode: 4107e...590

Skrevet

Etter alt hun har lagt ut i det siste så skal hun reagere sånn på denne klippingen, vel slutt å film i sengen, da trenger man ikke å bekymre seg om dårlig redigering.

Anonymkode: 9bfaf...7de

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

http://www.tv2.no/underholdning/9422219/

Etter å ha lest denne så er jeg ikke i tvil... Hun fikk jo sett det på forhånd og klaget ikke på det!

Anonymkode: 5a0f0...5b5

Uffda, så reaksjonen hennes kom etter at hun ble kritisert av andre...

Anonymkode: 9a10a...fa0

Skrevet

Har hun ikke lagt ut klippet selv nå da? 

Skrevet

Skulle ikke hun slutte å blogge? Er drittlei den fjaset hennes, og håper alle slutter å lese bloggen hennes. Hun gjør jo ALT for oppmerksomhet.

Anonymkode: 9e28a...f20

Skrevet

Det jeg reagerer på er at denne jenta åpenbart sliter. Jeg synes media utnytter henne. Hun er ikke kapabel til å ta fornuftige valg. 

Det aller tristeste er at oppi denne suppa er det uskyldige små barn. 

Jeg klarer ikke føle så mye rundt denne bloggeren, men barna gråter jeg neste for. 

Dette er bare veldig trist. Disse barna blir større og vil forstå mer og mer. Dette er skadelig. 

Anonymkode: 310f1...6db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...