Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2017 #1 Skrevet 12. oktober 2017 Han bedriver skikkelig forskjellsbehandling, og kan gjerne la være å snakke til meg i løpet av en hel dag. Han går forbi kontoret mitt mange ganger i løpet av dagen. Han har noen favoritter, som han er smørblid overfor hele tiden. Grunnen til at han er det overfor min kollega, tror jeg skyldes fordi han jobber nærmere doble vakter hele tiden. Han jobber så og si 200%. Dette er nok sjefen veldig fornøyd med, men det er jo ikke lov. Han er nok av den oppfatning at jo mer de ansatte jobber og står på, jo bedre er det. Jeg jobber også mer enn det min stillingsprosent er, og bidrar ofte mer enn jeg har lyst til. Men likevel er han sur. Jeg har en sterk mistanke, egentlig sikker på, at min kollega har snakket meg litt ned siden jeg ikke bidrar mer enn jeg gjør. Han sliter med å få oppgavene i land. Men han tør ikke be om flere folk. Og det er det hans oppgave å gjøre. Han er også uproff i den grad at han henger meg litt ut. Et eksempel: vi fikk en ny ansatt og jeg skulle hilse på ham. Da den nye presenterte seg og skulle håndhilse, avfeide sjefen min nærmest det hele med å si "ja, dette er ******(mitt navn). Ja, vi har et forhold" (!!) Jeg bare spøkte det bort der og da, men ble så irritert etterpå, for det var nærmest som en latterliggjøring av meg. Vi er ikke organiserte så jeg har ingen å støtte meg på. Men jeg vet også at hvis jeg tar noe opp med ham, så slår det tilbake. Jeg har prøvd en gang, det falt ikke i smak for å si det sånn. Hva ville dere gjort? Anonymkode: a07d5...a19
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2017 #2 Skrevet 12. oktober 2017 Byttet jobb Skulle sikkert tatt opp kampen, organisert meg osv, men jeg hadde ikke orket. Miljøet hadde garantert bare blitt verre etter en slik kamp så jeg hadde sett meg om etter noe annet Anonymkode: 66ee0...792
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2017 #3 Skrevet 12. oktober 2017 Hvis du mistrives og føler deg dårlig behandlet må du enten ta det opp på en ryddig måte, eller finne deg en ny jobb. (Det at han ikke hilser på deg hver eneste gang han går forbi er ikke nødvendigvis et tegn på at han er sur på deg altså...) Anonymkode: 223d0...43b
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2017 #4 Skrevet 12. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis du mistrives og føler deg dårlig behandlet må du enten ta det opp på en ryddig måte, eller finne deg en ny jobb. (Det at han ikke hilser på deg hver eneste gang han går forbi er ikke nødvendigvis et tegn på at han er sur på deg altså...) Anonymkode: 223d0...43b Nei, det er ikke det jeg mener. Men han kan vel si ett ord i løpet av dagen. Han prater med alle de andre..... Anonymkode: a07d5...a19
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2017 #5 Skrevet 12. oktober 2017 Enig med over, ikke verdt å bruke kreftene på. Søk på nye jobber. Anonymkode: 0352d...25f
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2017 #6 Skrevet 12. oktober 2017 Søk jobber og kom deg deg bort. Og så organiserer du deg før du begynner i ny jobb. Slike som din sjef vil aldri endre seg, og det er ikke verdt å ta kampen, selv om man "burde". Anonymkode: a7472...721
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå