Gå til innhold

Vinterjakke til 6 åring, Bergans dunjakke eller Didriksons vinterjakke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken vil dere anbefale?

Anonymkode: a4103...c0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde bergans dunjakke i fjor, og har Didrikson vinterjakke i år. Vinterjakken er bedre å bruke syns jeg, lettere å rengjøre og den tåler mer. Dunjakken fikk fort rifter under leking og jeg syns det er mer tungvint og vaske/tørke en dunjakke(har ikke tørketrommel). Dunjakken passer bedre som en "til og fra" jakke syntes jeg:) 

Jeg hadde gått for didrikson, veldig fornøyd med vår:) 

Anonymkode: dd3aa...fee

Skrevet

Det spørs jo hvor du bor også.  Her på Vestlandet er didrikson gull, varm og god og samtidig vanntett til vinterbøyene. 

Bor du på Røros har du andre behov enn vi har.  

Anonymkode: 79bbc...480

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det spørs jo hvor du bor også.  Her på Vestlandet er didrikson gull, varm og god og samtidig vanntett til vinterbøyene. 

Bor du på Røros har du andre behov enn vi har.  

Anonymkode: 79bbc...480

Vi bor i Oslo

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hadde bergans dunjakke i fjor, og har Didrikson vinterjakke i år. Vinterjakken er bedre å bruke syns jeg, lettere å rengjøre og den tåler mer. Dunjakken fikk fort rifter under leking og jeg syns det er mer tungvint og vaske/tørke en dunjakke(har ikke tørketrommel). Dunjakken passer bedre som en "til og fra" jakke syntes jeg:) 

Jeg hadde gått for didrikson, veldig fornøyd med vår:) 

Anonymkode: dd3aa...fee

Hvilken Didrikson har dere?

Anonymkode: a4103...c0a

Skrevet

Vi har hatt begge. Dunjakken er syper til dager med mange minusgrader, men den tåler ikke regn og sludd, da blir den klissvåt!

Skrevet

Dunjakker tåler ikke så godt å bli våt og er lettere å ødelegge. Mao. ikke like leke-vennlig

Anonymkode: b40e8...f0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...