Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2017 #1 Skrevet 12. oktober 2017 Hvilken vil dere anbefale? Anonymkode: a4103...c0a
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2017 #2 Skrevet 12. oktober 2017 Hadde bergans dunjakke i fjor, og har Didrikson vinterjakke i år. Vinterjakken er bedre å bruke syns jeg, lettere å rengjøre og den tåler mer. Dunjakken fikk fort rifter under leking og jeg syns det er mer tungvint og vaske/tørke en dunjakke(har ikke tørketrommel). Dunjakken passer bedre som en "til og fra" jakke syntes jeg:) Jeg hadde gått for didrikson, veldig fornøyd med vår:) Anonymkode: dd3aa...fee
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2017 #3 Skrevet 12. oktober 2017 Det spørs jo hvor du bor også. Her på Vestlandet er didrikson gull, varm og god og samtidig vanntett til vinterbøyene. Bor du på Røros har du andre behov enn vi har. Anonymkode: 79bbc...480
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2017 #4 Skrevet 12. oktober 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det spørs jo hvor du bor også. Her på Vestlandet er didrikson gull, varm og god og samtidig vanntett til vinterbøyene. Bor du på Røros har du andre behov enn vi har. Anonymkode: 79bbc...480 Vi bor i Oslo 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hadde bergans dunjakke i fjor, og har Didrikson vinterjakke i år. Vinterjakken er bedre å bruke syns jeg, lettere å rengjøre og den tåler mer. Dunjakken fikk fort rifter under leking og jeg syns det er mer tungvint og vaske/tørke en dunjakke(har ikke tørketrommel). Dunjakken passer bedre som en "til og fra" jakke syntes jeg:) Jeg hadde gått for didrikson, veldig fornøyd med vår:) Anonymkode: dd3aa...fee Hvilken Didrikson har dere? Anonymkode: a4103...c0a
tante grusom master of law Skrevet 12. oktober 2017 #5 Skrevet 12. oktober 2017 Vi har hatt begge. Dunjakken er syper til dager med mange minusgrader, men den tåler ikke regn og sludd, da blir den klissvåt!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2017 #6 Skrevet 12. oktober 2017 Dunjakker tåler ikke så godt å bli våt og er lettere å ødelegge. Mao. ikke like leke-vennlig Anonymkode: b40e8...f0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå