Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2017 #1 Skrevet 11. oktober 2017 Og til evt barnets søsken? Anonymkode: 31388...73a
ompalompaen Skrevet 11. oktober 2017 #2 Skrevet 11. oktober 2017 Etter UL i uke 18/19 da vi visste at alt sto bra til. Dette gjaldt også søsken, slik at ventetiden ikke skulle bli alt for lang. Foreldrene og søsknene våre fikk vite det i uke 13, men ingen andre.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2017 #3 Skrevet 12. oktober 2017 Fortalte det til nærmeste familie etter et par måneder, men sa det vel egentlig aldri til noen andre. De så det jo selvfølgelig selv etter hvert da, men de fleste ble ganske overrasket når jeg "plutselig" hadde en baby. Anonymkode: a7af6...58b
Mandys Skrevet 12. oktober 2017 #4 Skrevet 12. oktober 2017 Vi sa det til nærmeste familie i uke 6 🙈 Resten av venner og familie har akkurat fått vite det. Er i uke 11. Men har ikke annonsert det på some, og vet ikke om jeg kommer til å gjøre det heller.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2017 #5 Skrevet 12. oktober 2017 Fortalte det til blivende søsteren i uke 12/13 og deretter til familie og venner samt på jobben like etter. Hadde egentlig tenkt å vente litt til, men pga at jeg er veldig tynn så vistes magen tydelig allerede og jeg ville heller få sagt det selv enn at det skulle spekuleres og hjertes av noen, særlig av hensyn til 7 åringen som jeg ikke ville at skulle få spørsmål ute før hun hadde fått vite noe hjemme. Anonymkode: 87d90...9f2
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2017 #6 Skrevet 13. oktober 2017 Ettersom jeg ikke kan gjøre alt på jobb når jeg er gravid var jeg nødt å si det til noen av kollegene mine i uke 5/6, slik at de kunne gjøre disse oppgavene for meg. Hadde sagt det til foreldrene våre før dette, da vi ikke ønsket at de skulle høre det via kollegene mine. Fortalte til et fåtall av de nærmeste venninnene mine etter ultralyd i uke 8, ellers holder vi det til 12 uker. Anonymkode: 9c9cf...55d
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2017 #7 Skrevet 13. oktober 2017 Måtte fortelle på jobb nesten med en gang pga arbeidsoppgavene. Fortalte til et par gode venninner tidlig og. Kommende storebror fikk vite det etter ordinær ul i uke 18 og ringte og fortalte besteforeldrene da. Har vel egentlig ikke fortalt flere, jungeltelegrafen og magen har tatt seg av den jobben. Første gang fortalte jeg et par venninner tidlig, nærmeste familie fikk vite i uke 18 og jobben i ule 22/23. Anonymkode: fb90a...9ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå