Gå til innhold

Brystreduksjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har gjort det og vil fortelle litt? Jeg vurderer det. Har 75H, og føler de er altfor store for kroppen min...

Anonymkode: 91150...ac1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det for to år siden. Veldig fornøyd med resultatet. Fikk det dekket offentlig. Hadde 70H. Har nå ca en b (c). Alt er mye lettere nå. Ingen smerter i nakke og skuldre lenger og finner topper og kjoler som passer!

operasjonen var dagkirurgi. Lite smerter i etterkant, men følte meg ganske mørbanka og redusert i en uke og to. 

Anonymkode: bd178...6e4

Skrevet
57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg gjorde det for to år siden. Veldig fornøyd med resultatet. Fikk det dekket offentlig. Hadde 70H. Har nå ca en b (c). Alt er mye lettere nå. Ingen smerter i nakke og skuldre lenger og finner topper og kjoler som passer!

operasjonen var dagkirurgi. Lite smerter i etterkant, men følte meg ganske mørbanka og redusert i en uke og to. 

Jøss, fikk du det dekket? Hadde du mye vondt i nakke og rygg? 

HI

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jøss, fikk du det dekket? Hadde du mye vondt i nakke og rygg? 

HI

Ja jeg fikk det dekket. Hadde en del vondt ja. Brystene var store og tunge. Fjernet 650g og 800g...

Skrevet

Hei. 

Opererte for 3 år siden og har ikke angret et sekund. Skulle bare ønske jeg gjorde dette før, og ikke ventet så lenge som jeg gjorde. 

Gikk fra 80E-F til 75C. Puppene er kjempefine. Bruker nesten bare spileløse bh'er uten hold. Kan også gå uten bh. Jeg hadde ikke voldsomme plager, men volumet og de få plagene jeg hadde var nok til å få det dekket. 

Operasjonen tok ca 2-3 timer dagkirurgisk. Dro hjem et par timer etter operasjonen. Følte meg fin helt til kvelden, da begynte det å gjøre vondt pga smertestillende hadde gått ut av kroppen. Ellers var jeg i fin form egentlig. Følte meg litt mørbanka men klarte meg med oxycontin og Paracet de første dagene. Etter det kun Paracet i underkant av en uke. Kjenner folk som har vært dårlig mye lenger, så jeg var nok heldige.

Man kan ikke løfte armene og du er avhengig at noen hjelper deg til det meste i noen uker etter operasjonen. Jeg tok ikke helt hensyn til dette med å la vær å løfte armene, noe som resulterte i at arrene ble styggere enn de kanskje hadde trengt å bli. Fikk også betennelse i arr, men det gikk fint. Arrene er der uansett og vises kun fra brystvorten og ned. Ser de så vidt😊 

Jeg er i hvertfall VELDIG fornøyd. Hadde store og tunge hengepupper og kunne ikke fått et bedre resultat. Alt er bedre nå: Trening, klær sitter finere på, mindre plager osv.

Kom deg til legen og få en henvisning til konsultasjon. Da får du mer informasjon om selve inngrepet og tiden etter. Mulig du får det dekket også😊 LYKKE TIL

Anonymkode: 32ec7...f69

Skrevet

Kan anbefale det på det varmeste. Hadde min operasjon for 3 måneder siden og jeg elsker de nye puppene mine! Arrene er allerede ganske fine og ikke sjenerende. Hadde 70H/I. Nå har jeg sikkert 70 c/d. Og de henger der de skal! Før var de nede på magen. Er ikke så stor selv. 160 høy og 60 kg. Trodde det skulle gjøre mer vondt å redusere. Hadde dagkirurgi. Var ømt de første 2 ukene. Klarte meg fint med Paracet og Ibux. Eneste var at det var lett å glemme å ikke ta armene over hodet og ikke bære så tungt. Har 3 små unger og de har vært greie og hensynsfulle. Kan kun anbefale det. Utsatte min operasjon i mange år. Hadde jeg visst hvor greit alt gikk, så hadde jeg ikke kvidd meg sånn. Ønsket uansett å være ferdig med amming. Lykke til! Tror du blir fornøyd, du også 😊

Anonymkode: 53b30...560

Skrevet

Jeg har hatt. 2 ganger. 

Fikk innvilget av staten pga rygg smerter. 

Aldri angret. Kjempe fornøyd. 

Er 4 år siden sist og 6 år siden første gang. 

Anonymkode: 97d1f...487

Skrevet

Jeg skal gjøre det når jeg har ammet klart barna mine ☺️ Gleder meg skikkelig !

Anonymkode: 316cc...ab8

Skrevet

Takk for svar!

Da blir det muligens brystreduksjon på meg etterhvert. Etter så mange positive erfaringer, tenker jeg at det vil bli bra for meg og. 

👍

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...