Gå til innhold

Hva syns dere om denne jakken då?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin. Den gule var knallfin, men sikkert en farge man blir lei av, og som heller ikke kler et blekt vinteransikt særlig godt.

Anonymkode: 812b8...f8f

Skrevet

helt ærlig;
sikkert kjempevarm og praktisk - men gøss og gru så kjedelig den er.  ser masse damer nå i sånne jakker, de ser bare så gørr ut alle sammen.

Anonymkode: ac12f...2b4

Skrevet

Fin!

Anonymkode: d5a86...f3e

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

helt ærlig;
sikkert kjempevarm og praktisk - men gøss og gru så kjedelig den er.  ser masse damer nå i sånne jakker, de ser bare så gørr ut alle sammen.

Mulig den er kjedelig, men mange av oss lar det gå årevis mellom hver gang vi kjøper vinterjakke, og da er det helt greit om plagget ser helt ok ut, og er tidløst. 

Den blå ville jeg gått for, HI. 

Anonymkode: 06f1e...935

Skrevet

Kjedelig, anonym og uformelig.. .

Anonymkode: 00087...832

Skrevet

Dere som ikke liker den, kom gjerne med alternativ. Må være vann- og vindtett.

Anonymkode: 5bddc...3e7

Skrevet

Fin og tidløs som man kan ha i mange år

Anonymkode: 49bbf...a21

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Mulig den er kjedelig, men mange av oss lar det gå årevis mellom hver gang vi kjøper vinterjakke, og da er det helt greit om plagget ser helt ok ut, og er tidløst. 

Den blå ville jeg gått for, HI. 

Anonymkode: 06f1e...935

det er jo ikke tidløst når enhver husmor tussler rundt i det og ser like grå og kjedelig ut som alle andre. da er det hva folk flest går i - mote.
man behøver ikke se helt sørgerlig gørr ut selv om man er nøysom med jakker til seg selv og ikke river i en ny hvert år.

Skrevet

Jeg likte den blå, men jeg synes den var dyr

Anonymkode: 63a07...459

Skrevet

Neida. Du spurte hva folk syntes. Det betyr ikke at de som ikke liker den gidder å finne noe annet for deg.  

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Neida. Du spurte hva folk syntes. Det betyr ikke at de som ikke liker den gidder å finne noe annet for deg.  

Du trenger ikke, det går fint. Ingen grunn til å ta på veg,

hi

Anonymkode: 5bddc...3e7

Skrevet

Fin, men dyr. Trenger og ny vinterjakke, men jeg kjøper neppe så dyr. Og jeg har ikke dårlig råd. 

Anonymkode: 075e4...2a1

Skrevet

Den så helt fin ut, men er den varm nok for en kald vinter? Det står at den er lettere foret. 

Anonymkode: 8d260...618

Skrevet

Synes jakken var fin jeg og hvem faen skal gå å ta seg ut i vinterjakker? Kjedelig? Gørr? Viktigste er vel at jakken er varm?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...