Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2017 #1 Skrevet 11. oktober 2017 Jeg trenger nye støvler, og nå vil jeg ha noen gode. De jeg har fra før er helt flate og får vondt i beina når jeg går lenge på de. Så de må være høye og gode i gå med. Vet du om noen, har du noen tips? Anonymkode: 86dac...cfd
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2017 #2 Skrevet 11. oktober 2017 Jeg har fra viking. De har ørten hundre og to modeller fant jeg ut (https://no.vikingfootwear.com/produkter/women.aspx) så du bør finne noen som passer ditt behov og fot. Mine er ihvertfall veldig gode, og funker strålende. Veldig gode såler. Synes prisen på nettsida er vel høye da. Jeg betalte vel 300kr for mine på obs, som jeg ser de har priset myye høyere. Anonymkode: f8233...843
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2017 #3 Skrevet 11. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg har fra viking. De har ørten hundre og to modeller fant jeg ut (https://no.vikingfootwear.com/produkter/women.aspx) så du bør finne noen som passer ditt behov og fot. Mine er ihvertfall veldig gode, og funker strålende. Veldig gode såler. Synes prisen på nettsida er vel høye da. Jeg betalte vel 300kr for mine på obs, som jeg ser de har priset myye høyere. Anonymkode: f8233...843 Oi, der var det mange ja Hvilken har du? Er de lette på foten? Anonymkode: 86dac...cfd
Tipp topp Skrevet 11. oktober 2017 #4 Skrevet 11. oktober 2017 Jeg elsker støvlene fra ZOO. Er i skinn, helt vanntette og supre å gå i. Vanskelig å få tak i her i Norge, men de har hatt noen på Footway. Er ganske dyre.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2017 #5 Skrevet 11. oktober 2017 3 minutter siden, Tipp topp skrev: Jeg elsker støvlene fra ZOO. Er i skinn, helt vanntette og supre å gå i. Vanskelig å få tak i her i Norge, men de har hatt noen på Footway. Er ganske dyre. De var fine Men støvler i skinn, hvordan blir de seendes ut etter å vært brukt en stund, må de behandles? Anonymkode: 86dac...cfd
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2017 #6 Skrevet 11. oktober 2017 52 minutter siden, Tipp topp skrev: Jeg elsker støvlene fra ZOO. Er i skinn, helt vanntette og supre å gå i. Vanskelig å få tak i her i Norge, men de har hatt noen på Footway. Er ganske dyre. Hvordan er de i størrelsen forresten? Hi Anonymkode: 86dac...cfd
Tipp topp Skrevet 11. oktober 2017 #7 Skrevet 11. oktober 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvordan er de i størrelsen forresten? Hi Anonymkode: 86dac...cfd Helt normale i størrelsen.
Tipp topp Skrevet 11. oktober 2017 #8 Skrevet 11. oktober 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: De var fine Men støvler i skinn, hvordan blir de seendes ut etter å vært brukt en stund, må de behandles? Anonymkode: 86dac...cfd De kan vist behandles med et eget middel, men det tror jeg ikke man får tak i her. Synes de har holdt seg bra uten behandling.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2017 #9 Skrevet 13. oktober 2017 Noen flere? Hi Anonymkode: 86dac...cfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå