Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2017 #1 Skrevet 11. oktober 2017 Vi har kjøpt nytt hus. I prospektet er det et bilde av peisen som brenner. Et annet sted i prospektet står det at en ovn må kobles til pipeløpet. Nå viser et seg at ovnen ikke kan fyres i før den andre ovnen er tilkoblet. Mao er bildet veldig misvisende. Ka jeg kreve erstatning av megler? Anonymkode: 07feb...070
Evablaum Skrevet 11. oktober 2017 #2 Skrevet 11. oktober 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi har kjøpt nytt hus. I prospektet er det et bilde av peisen som brenner. Et annet sted i prospektet står det at en ovn må kobles til pipeløpet. Nå viser et seg at ovnen ikke kan fyres i før den andre ovnen er tilkoblet. Mao er bildet veldig misvisende. Ka jeg kreve erstatning av megler? Anonymkode: 07feb...070 Uheldig, men ikke ulovlig..? https://www.aftenposten.no/okonomi/i/3VQl0/Megler-far-kritikk-for-falske-flammer
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2017 #3 Skrevet 11. oktober 2017 Det skal en ganske stor prosentandel av kjøpesummen til før du får igjen noe. Og der står det jo korrekt i prospektet. Så megler har sitt på det tørre. Anonymkode: a91e8...aec
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2017 #4 Skrevet 11. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det skal en ganske stor prosentandel av kjøpesummen til før du får igjen noe. Og der står det jo korrekt i prospektet. Så megler har sitt på det tørre. Anonymkode: a91e8...aec Og det er ikke så mye arbeid å koble til peis til pipeløp altså. Tror mannen min gjorde det på en kveld jeg la ungene. Ikke koster det noe heller. Du må bare bore et hull og fikse litt med det. Anonymkode: a91e8...aec
tvkrus Skrevet 11. oktober 2017 #5 Skrevet 11. oktober 2017 53 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og det er ikke så mye arbeid å koble til peis til pipeløp altså. Tror mannen min gjorde det på en kveld jeg la ungene. Ikke koster det noe heller. Du må bare bore et hull og fikse litt med det. Anonymkode: a91e8...aec Du kan gjerne gjøre det selv men skal godkjenes før bruk av feier o.l
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2017 #6 Skrevet 11. oktober 2017 1 minutt siden, tvkrus skrev: Du kan gjerne gjøre det selv men skal godkjenes før bruk av feier o.l Ja. Men det er å ta masse bilder underveis og sende til feiervesenet. Og så spør man om de vil komme før man støper fast, men er bildene gode nok, så er de fornøyde. Anonymkode: a91e8...aec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå