Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2017 #2 Skrevet 10. oktober 2017 Punktering ved landing. Nesten landet, og vrengte opp igjen pga sterk sidevind. Flyreise i en av disse stormene med navn. Det var mye høydefall. Anonymkode: 63519...9d0
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2017 #3 Skrevet 10. oktober 2017 Jeg tenker at jeg kanskje var min medpassasjer sin verste opplevelse da jeg fikk akutt nyseanfall så snørr og tårer spruta over på han Anonymkode: eabac...29d
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2017 #4 Skrevet 10. oktober 2017 Ingenting skummelt. Men var med i et fly som de oppdaget en feil med når de var i lufta og måtte gå ned i Frankrike et sted. På den tiden måtte nordmenn ha visum for å komme inn i Frankrike, så vi fikk ikke komme ut av flyet, måtte sitte i ro. En liten flyplass, ingen av flypersonalet snakket fransk, så selv om feilen var enkel og rask å fikse for en flymekaniker så kom de ingen vei fordi de nektet å snakke engelsk. Så måtte de få en flymekaniker fra et annet land til å sette seg på fly til dette lille stedet. Når denne flymekanikeren var på vei, da bestemte de seg for å snakke engelsk likevel på flyplassen. Kapteinen fikk lett forklart mekanikeren hva problemet var og det ble reparert og vi kunne fly videre. Det verste var at hele denne seansen tok åtte timer og passasjerene fikk ikke lov å bruke flyets toaletter mens flyet stod på bakken (ble fortalt at de ikke fungerte da). Det var nesten kamp om å komme til toalettene etter at vi tok av igjen. Jeg var bare lita, men husker hele episoden godt. Ikke fikk vi gå på toalettet, ikke fikk vi mat eller drikke. Men, verden har gått fremover, dette hadde nok ikke skjedd i dag Anonymkode: a927c...a5a
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2017 #5 Skrevet 10. oktober 2017 nix og nada... Anonymkode: ff5e9...111
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2017 #6 Skrevet 10. oktober 2017 Har vært med på en del turbulens, men det verste var likevel den gangen jeg måtte fly hjem med bihulebetennelse. Jeg har helt sikker på at jeg kom til å dø oppe i luften. Har slitt med migrene osv før, men den smerten der var rett og slett uoverkommelig, så jeg svimte av flere ganger. Anonymkode: a9c07...7b7
Mia_73 Skrevet 10. oktober 2017 #7 Skrevet 10. oktober 2017 Turbulens, jeg blir like redd hver gang. Nyresteinanfall under flyreisen. Jeg var på ferie og merket det begynte å gjøre vondt men var sikker at reisen var så kort at de ville gå bra. Huff, 20 minutter etter start holdt jeg på å gå på veggen, det var så j%)##! vondt. Da vi endelig var fremme dreit jeg i bagasje og reiste straks til legevakt.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2017 #8 Skrevet 10. oktober 2017 Jeg har endel 😂 1) Reiste alene med barn i USA, yngste var 9 mndr og fikk akutt diarè... Tøt utover hele brystet og fanget mitt 😭 Hadde selvfølgelig kun skift til ungene, ikke meg selv... Måtte kjøpe en harry souvenir t-skjorte med «I love Chicago» på når vi mellomlandet 😂 2) Satt på do når det plutselig kom turbulens og døren åpnet seg... Der satt jeg med buksen rundt ankelen og alle fikk fritt innsyn😱 Ristet så fælt at jeg hadde ikke sjans til å få lukket døren heller! 3) Sovnet med munnen åpen. Hadde sovet noen timer... Tungen hadde blitt til en liten papegøyetunge av den tørre luften... Sidemannen begynte å snakke til meg og jeg må ha virket som jeg var tilbakestående... 4) Lokalfly i India der 3/4 hadde matforgiftning. Trenger ikke gå inn på detaljer. Anonymkode: 82cc9...125
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2017 #9 Skrevet 10. oktober 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har endel 😂 1) Reiste alene med barn i USA, yngste var 9 mndr og fikk akutt diarè... Tøt utover hele brystet og fanget mitt 😭 Hadde selvfølgelig kun skift til ungene, ikke meg selv... Måtte kjøpe en harry souvenir t-skjorte med «I love Chicago» på når vi mellomlandet 😂 2) Satt på do når det plutselig kom turbulens og døren åpnet seg... Der satt jeg med buksen rundt ankelen og alle fikk fritt innsyn😱 Ristet så fælt at jeg hadde ikke sjans til å få lukket døren heller! 3) Sovnet med munnen åpen. Hadde sovet noen timer... Tungen hadde blitt til en liten papegøyetunge av den tørre luften... Sidemannen begynte å snakke til meg og jeg må ha virket som jeg var tilbakestående... 4) Lokalfly i India der 3/4 hadde matforgiftning. Trenger ikke gå inn på detaljer. Anonymkode: 82cc9...125 Nå lo jeg... virker som om du blir forfulgt av kroppsvæsker på uveie når du er i luften Anonymkode: a927c...a5a
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2017 #10 Skrevet 11. oktober 2017 Jeg er i utgangspunktet ikke så glad i å fly , men når jeg først kommer meg på fly så går det greit . En gang jeg fløy ble det så turbulens at vi måtte sitte fastspent en god stund , allikevel var det ikke det verste at hele flyet rista , men at jeg holdt på å tisse på meg. Og for hver hump så ble det bare verre og verre Anonymkode: 29613...42e
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2017 #11 Skrevet 11. oktober 2017 Reiste med skoleklassen min hjem fra latinamerika. 4 hadde salmonella, og 8 stk bare vanlig akutt diaré. Var en do framme og en bak i flyet. Vi delte oss i to, og satt i midtgangen hele flyturen. Når vi var ferdig på do, krøp vi bare bakerst i køen igjen. 😂 Heldigvis var det svært lite andre folk på denne flyturen. Anonymkode: 1a208...8eb
MilleMarmelade Skrevet 11. oktober 2017 #12 Skrevet 11. oktober 2017 Fikk servert sur melk. Jeg hadde den på frokostblandingen, tok en stor skje - og spytta alt ut igjen, sikkert over alt. Jeg var et barn og hadde (heldigvis) aldri smakt for gammel melk før. Like etter kom beskjeden over høytalerne om at melken var gammel og IKKE måtte åpnes.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2017 #13 Skrevet 11. oktober 2017 Har heldigvis ikke opplevd så mye fælt, får nesten litt flyskrekk av å lese historiene her. Det verste var nok da vi skulle spare en tusenlapp på å ikke bestille eget sete til en sprellende 1-åring som hatet å sitte på fanget. Det ble 2 veldig lange timer. Anonymkode: 2e8e2...141
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2017 #14 Skrevet 11. oktober 2017 Uff 🙈 note to self, ha med immodium på tur 😂 Har ikke opplevd noe ille på fly egentlig, var vel en gang da jeg var liten og vi fløy et sånt småfly og det var så sterk vind når vi skulle lande at vi fløy sidelengs inn mot rullebanen og i siste øyeblikk snudde flyet når vi landet. Piloten hadde sikkert full kontroll, så det så vel mer dramatisk ut enn det var 😊 Anonymkode: 85c28...58e
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2017 #15 Skrevet 11. oktober 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Uff 🙈 note to self, ha med immodium på tur 😂 Anonymkode: 85c28...58e Immodium virker ikke på salmonella...Selv ikke når man ikke har spist på 5 døgn. (Maks dose er 8 tabletter tror jeg. Jeg stappet i meg totalt 12. For å overleve først fly fra latinamerika til new York, og så new york til oslo) Min note to self er å aldri spise kylling i utlandet. Selv ikke på dyre restauranter med hvite duker. 😂 Hilsen salmonelladama 😂😂 Anonymkode: 1a208...8eb
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2017 #16 Skrevet 11. oktober 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Immodium virker ikke på salmonella...Selv ikke når man ikke har spist på 5 døgn. (Maks dose er 8 tabletter tror jeg. Jeg stappet i meg totalt 12. For å overleve først fly fra latinamerika til new York, og så new york til oslo) Min note to self er å aldri spise kylling i utlandet. Selv ikke på dyre restauranter med hvite duker. 😂 Hilsen salmonelladama 😂😂 Anonymkode: 1a208...8eb Greit å vite ja 😂 uff, skummelt med all maten i utlandet 😂😂🙈 Anonymkode: 85c28...58e
Plutselig_gravid Skrevet 11. oktober 2017 #17 Skrevet 11. oktober 2017 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Har vært med på en del turbulens, men det verste var likevel den gangen jeg måtte fly hjem med bihulebetennelse. Jeg har helt sikker på at jeg kom til å dø oppe i luften. Har slitt med migrene osv før, men den smerten der var rett og slett uoverkommelig, så jeg svimte av flere ganger. Anonymkode: a9c07...7b7 Gjorde det samme som deg. Har aldri opplevd en slik smerte i hodet, hverken før eller etter. Det tok flere uker før jeg fikk hørsel tilbake pga trykket. Jeg reiste alene med to små barn. Svimte til slutt av pga smertene og en nydelig flyvertinne hjalp både meg og barna. Heldigvis kort flytur på bare 30 min - men det føltes som en evighet. Flyr aldri med bihulebetennelse flere ganger og har avbestilt flere flyturer grunnet forkjølelse.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2017 #18 Skrevet 11. oktober 2017 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har endel 😂 1) Reiste alene med barn i USA, yngste var 9 mndr og fikk akutt diarè... Tøt utover hele brystet og fanget mitt 😭 Hadde selvfølgelig kun skift til ungene, ikke meg selv... Måtte kjøpe en harry souvenir t-skjorte med «I love Chicago» på når vi mellomlandet 😂 2) Satt på do når det plutselig kom turbulens og døren åpnet seg... Der satt jeg med buksen rundt ankelen og alle fikk fritt innsyn😱 Ristet så fælt at jeg hadde ikke sjans til å få lukket døren heller! 3) Sovnet med munnen åpen. Hadde sovet noen timer... Tungen hadde blitt til en liten papegøyetunge av den tørre luften... Sidemannen begynte å snakke til meg og jeg må ha virket som jeg var tilbakestående... 4) Lokalfly i India der 3/4 hadde matforgiftning. Trenger ikke gå inn på detaljer. Anonymkode: 82cc9...125 Sorry, men nå lo jeg så tårene trillet Anonymkode: e87fb...39c
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2017 #19 Skrevet 11. oktober 2017 Landet i sterk vind på veldig kort rullebane en gang. Det gikk helt fint, men ble en veldig gyngende, kvalmende innflygning med full bråbrems på slutten. Anonymkode: 0b8cf...7d7
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2017 #20 Skrevet 11. oktober 2017 Jeg ble spydd på av et barn som satt ved siden av meg. Enorme mengder, og uten at moren gjorde noe som helst for at barnet skulle få spy seg ferdig på meg. På vei til Gran Canaria, tidlig i flyturen. Anonymkode: 3e595...d68
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2017 #21 Skrevet 11. oktober 2017 var på tur til London med 5 og 6 åringen. avbrutt innflygning siden vi hold på å kolidere med et annet fly, runde over flyplassen og innflygning i altfor høy hastighet og et helsikkes brak da vi landet. dekkene på flyet tok fyr. så der satt vi til noen sendte n buss for å hente oss. jeg tenkte under det hele at nå dør vi. så jeg var rolig og skravlet med barna og tøyste med dem. vi kunne jo ikke gjøre noe, og skulle vi dø var det jo ikke vits å være vettsremt. de på rekken forran sa etterpå at de hadde hørt meg og barna som skravlet og lo. de ante ikke om jeg var rablende gal eller bare godt forsont med vår herre. men barnelatteren hadde fått ned panikknivået - så fikk en god klem. Anonymkode: f211d...7f3
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2017 #22 Skrevet 11. oktober 2017 Nesehjulet punkterte rett før takoff på vei hjem fra Athen. Kan nevne at flyturen ned var helt grusom. Skikkelig turbulens over Athen og fikk ganske så nærkontakt med hustakene under landing. Flyvertinnene var hvite i ansiktet og folk skrek; Nå dør vi!! Anonymkode: 03321...b0b
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2017 #23 Skrevet 11. oktober 2017 Da lynet slo ned i flyet. Hørte smell og så gnister men fikk ingen informasjon. Like etterpå gikk flyet raskt ned. Nå dør jeg, var tanken min. Men det retta seg opp og vi kom oss ned. Fikk aldri noe informasjon om hva som skjedde. Det var det verste. Tenkte de ikke ville skremme oss så sa var det nok skikkelig ille 😂👍 Anonymkode: 81ec2...4ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå