Gå til innhold

Har dere sånne venner?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei venninne som jeg har kjent hele livet. Hun er ei kjempegod venninne jeg kjenner veldig godt. Men det er en ting som irriterer meg mer og mer. Hun har alltid hatt liten tid til å prate i telefonen, og det er greit. Hun har alltid sagt at hun skal ringe tilbake igjen, men gjør det aldri. Nå har jeg sluttet å ringe, har ikke gjort det på noen år nå faktisk (!). Og hun ringer heller aldri. Men nå er det blitt slik at når jeg sender en sms for å spørre om noe, som jeg gjerne vil ha tilbakemelding på, så svarer hun ofte på det jeg spør om og avslutter med at "jeg ringer deg". Men det skjer jo aldri uansett. Jeg forstår ikke det der. Hvorfor i all verden sier folk sånt når de aldri følger det opp?

Andre som har sånne venner?

Anonymkode: cc491...a82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sjeldent tid til å prate i telefonen. Jeg bor langt borte fra de fleste vennene mine, jeg følger med på snap, men har ingen behov for timelange samtaler. Jeg liker i grunnen ikke å prate i telefon. Derfor går det fort i glemmeboken. Det betyr ikke at jeg ikke vil vite hvordan det står til. Bare at telefon ikke er den komminikasjonskanalen jeg foretrekker.

Anonymkode: 24ac5...46c

Skrevet

Jeg snakker omtrent aldri i tlf, jeg liker det ikke. Vil heller møtes og snakke. Men dersom en av mine venner som oftest sier at hun skal ringe meg, når jeg spør om noe, og ikke gjør det, da tar jeg det som et tegn på at vedkommende ikke ønsker kontakt. 

Anonymkode: 5cbe3...346

Skrevet

Nei, mine venninner følger opp avtaler. Jeg og min nærmeste venninne prater i telefon flere dager i uken. Jeg har tid. Mens vi prater setter jeg på klesvask, tømmer oppvaskmaskinen eller smører matpakker. Må jeg tisse så gjør jeg det og. Hun gjør det samme. Vi prater oftest minimum en time.

Anonymkode: 3e1f1...73e

Skrevet

Bestevenninen min gjennom 15 år og jeg har så og si ALDRI snakket sammen på tlf 🤣🙈 

Anonymkode: 1b22c...0a9

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ei venninne som jeg har kjent hele livet. Hun er ei kjempegod venninne jeg kjenner veldig godt. Men det er en ting som irriterer meg mer og mer. Hun har alltid hatt liten tid til å prate i telefonen, og det er greit. Hun har alltid sagt at hun skal ringe tilbake igjen, men gjør det aldri. Nå har jeg sluttet å ringe, har ikke gjort det på noen år nå faktisk (!). Og hun ringer heller aldri. Men nå er det blitt slik at når jeg sender en sms for å spørre om noe, som jeg gjerne vil ha tilbakemelding på, så svarer hun ofte på det jeg spør om og avslutter med at "jeg ringer deg". Men det skjer jo aldri uansett. Jeg forstår ikke det der. Hvorfor i all verden sier folk sånt når de aldri følger det opp?

Andre som har sånne venner?

Anonymkode: cc491...a82

Hvor ofte møtes dere da?

Anonymkode: 09485...65d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...