Gå til innhold

Hull i ørene på 1 åring? 😏

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker jeg brukte sånne klistre "øredobber" da jeg var liten var jo veldig stas😊

Anonymkode: cbcdc...a1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEI!!!!!

Anonymkode: c71d0...bf1

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Husker jeg brukte sånne klistre "øredobber" da jeg var liten var jo veldig stas😊

Åh disse husker jeg også 😍

Anonymkode: b4813...5cf

Skrevet

Jeg er fra ett land hvor det er tradisjon med hull i ørene på jente babyer. Der for jentene det før de reiser hjem fra sykehuset. Jeg blant annet fikk det. Vokste opp på en tid da hull i ørene var en kjempe ting så fikk i mine ungdomsår tre hull til i hvert øre. Den dag i dag har alle hullene grodd igjen bortsett fra det hullet jeg fikk som baby! Jeg gjorde det ikke på min datter, ikke av prinsipp men fordi hun skulle vokse opp her og ikke i hjemmlandet mitt. 

Anonymkode: 4675c...8b1

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

De er i salg enda, og begge mine jenter brukte de flittig hver gang de skulle pynte seg når de var i barnehagealder. De fikk hull i ørene når de var 7-8 år gamle.

På Glitter har de også mange fine klipsøredobber til barn

Anonymkode: 42061...b4d

Skrevet

Moren din har smaken i ræva. Og siden hun tydeligvis ikke har noe imot tortur av småbarn bør hun ikke få ha ungen aleine.

Skrevet

Kjøp klisterøredobber, da blir sikkert ettåringen gira. Vent, hun vet ikke hva det er og blir ikke engasjert? Vel, da vil hun nok ikke ha hull i ørene heller.

skal også sies at jeg hadde forhåndsdømt deg noe VELDIG om jeg hadde sett deg og et småbarn med hull i ørene. Og uansett hvor søt,smart, oppegående du hadde virket hadde denne ene tingen overskygget alt.

Anonymkode: b023b...683

Skrevet

Sånt gjør man ikke. Det er som å skrive: 
"Mamma synes det er greit å slå 1-åringer, hva synes dere?"

Anonymkode: aaa1e...29d

Skrevet

Mine jenter har ikke fått før de er gamle nok! Så nei. En 1 åring trenger virkelig ikke hull i ørene. Tullball. Hilsen ei som helt sikkert kunne vært moren din!

Anonymkode: 0c48d...f32

Skrevet

Bare i ørene? Jeg synes du burde sette ring i nesa på henne og! Kanskje to eller tre hull i ørene...! Kanskje andre kule steder du kan sette hull på barnet ditt, så blir nok jenta de såååå fin atte! 

...forståååår ikke hvorfor foreldre utsetter barna for dette før de ber om det selv... forståååår det bare ikke....!!! Men men, forstår ikke omskjering heller, hverken på jenter eller gutter. Forstår ikke så mye tror jeg.... :)

Skrevet

Og ikke minst JALLA og HARRY!

Anonymkode: 0c48d...f32

Skrevet

Min gutt på 3 år likte øredobbene mine i går så han ville og ha hull sa han. Nei det får han ikke i en alder av 3.

Anonymkode: 5f238...dad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...