Gå til innhold

Hvor mange PCer og nettbrett har dere i huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er 5 personer. Alle tre ungene går på mellomtrinnet. 

Her har vi 3 bærbare PCer og 3 iPader. Ingen som eier egen. Merker at dette til tider ikke er nok, spesielt når de spiller med venner som Ikke har med egen. Vi bruker nettbrett/PC/PlayStation når vi ser på TV sammen også, fordi vi oftest bruker strømmetjenester. Dessuten har alle ungene begynt å levere lekser på OneNote og skolen er nærmest papirfri. 

Fristet til å anskaffe flere, men synes i grunn det er litt ille også. 

Anonymkode: e385c...8f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 personer.

3 pc'er, 5 nettbrett, 5 mobiler.

Anonymkode: 4df88...76b

Skrevet

To voksne og to barnehagebarn. To telefoner, to laptoper, en stasjonær og ett nettbrett. 

Skrevet

2 voksne og 1 barn

Har 5 nettbrett,3 pcer og 3 telefoner.

Anonymkode: 5b308...e44

Skrevet

2 voksne. Barn på 9 og 6 år. 4 ipader. 3 bærbare pc er og en stasjonær. Ene bærbare er mannens jobbpc da. 

Anonymkode: 3c1a4...dca

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

5 personer.

3 pc'er, 5 nettbrett, 5 mobiler.

Anonymkode: 4df88...76b

Er 6 mobiler her, da mannen har en privat i tillegg til jobbtelefon. Den private beholder han kun fordi det er et bra telefonnummer 😉

HI 

Anonymkode: e385c...8f3

Skrevet

6 personer, 2 voksne, 2 tenåringer og 2 barnskolebarn.

Vi voksne har hver vår PC, bruker ikke nettbrett

16-åringen har en spill-pc og en skole-pc han fikk gjennom skolen, bruker ikke nettbrett

13-åringen har egen pc og ipad

De to barneskolebarna har ikke pc, bruker min til lekser, men de har hver sin ipad

Anonymkode: 3a312...95e

Skrevet

3 personer her i huset, 2 voksne og en ettåring. Vi har 6 pc'er, 5 nettbrett, og 3 mobiler i huset, Skal nevnes at mannen jobber innen IT da.

Skrevet

Nå er vi akkurat blitt alene siden den siste ungdommen er flyttet for å studere, men vi har alle en laptop hver. 

Så har mannen og ungdommene hver sin stasjonære, samt at jeg har et nettbrett. 

Skrevet

1 voksen 3 barn: 4 mobiler, 4 ipads, 3 Mac og to pc.

Anonymkode: dff2b...8ae

Skrevet

Vi er to voksne og to barn, 5 og 11 år.

Vi har en lap top, en stasjonær PC, tre mobiler, to ødelagte nettbrett, skolebarnet har en ipad han har fått på skolen.

Skrevet

En voksen og ett barn. En mobil.. 

Anonymkode: a45a7...586

Skrevet

Vi er to voksne og ett barn, har 2 stasjonære, 3 bærbare pc'er og 2 ipader. Synes det er mye jeg, selv om jeg ser noen har mer. :P Men det meste er fordi vi trenger det pga jobb.

Anonymkode: 91129...ff2

Skrevet

To voksne. To laptopper og to telefoner og to tv'er (en i hver etasje- begge med netflix-tilgang). Ingen nettbrett.

Anonymkode: 67517...ff2

Skrevet

Vi er 5. To voksne, 2 barn på barneskolen og en baby.  Alle har hver sin iPhone 7, hver sin iPad og hver sin Mac.

Anonymkode: 52790...7ae

Skrevet

1 voksen  og 1 barn på seks år. Vi har 3 Samsung galaxy 8 mobiler og en Iphone, 2 Ipad, 1 Mac, 2 Samsung nettbrett, 1HP laptop og en stasjonær PC.

Anonymkode: f02ba...7c7

Skrevet

3 laptoper, 4 iPader, 5 telefoner, og 3 stasjonære maskiner 

Anonymkode: 4c19c...843

Skrevet

4 personer, en på mellomtrinnet og en på ungdomsskolen. Har 4 nettbrett, 4 mobiler og 3 pc`er.

Anonymkode: 56184...d90

Skrevet

To voksne og to barn, sikkert 6 pc'r og 3 Ipader akkurat nå. Det varierer veldig da mannen jobber innen IT.

Skrevet

1 voksen 2 barn - 5 mobiler, 6 laptop, 5 stasjonære pc, 8 nettbrett
vi er bra på gjennbruk, stasjonære pc'er bygger jeg selv - laptoper/nettbrett kommer via jobben min - mobilene mine er også betalt av jobb, så er to mobiler (barnas) jeg har kjøpt.

ingen windows lisenser - vi bruker android/linux open source

Anonymkode: 70482...2dd

Skrevet

Oi, dette var voldsomt! Nå er eldstemann bare 7 da, men vi har bare en bærbar og en meeeget sliten ipad (bl.a sprekk i skjermen). I tillegg har mannen og jeg hver din telefon da, og han har en jobb-pc som i blant er med hjem.

Anonymkode: 4d4ef...b8a

Skrevet

35, 34, 5 og 4 år.

To stasjonære maskiner, to laptoper, to nettbrett, tre telefoner.

Samt 3 utrangerte laptoper som ligger her av uviss grunn.

Anonymkode: c25d9...c51

Skrevet

Fem personer. To i barneskole, en på videregående. Barna har fått Chromebooks på skolen, helt enkle maskiner som brukes til lekser. Videregåendeeleven har skole-PC. I tillegg har vi voksne hver vår bærbare som tilhører jobben. En stasjonær og to bærbare, fire iPader og et annet nettbrett. Sukk, altfor mye! 

Anonymkode: 0e3e7...675

Skrevet

Her er vi en voksen og 1 barn.Vi har tre bærbare pcer men to av de virker bare så vidt,å den andre virker greit men det er en elendig pc. Også har vi ett nettbrett som vi bare bruker på ferie egentlig.

Anonymkode: 02bcd...8d2

Skrevet

2 voksne, 4 barn (17,11,7,2)

3laptop, 5 iPad , 5 iPhone 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...