Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2017 #1 Skrevet 10. oktober 2017 I en samtale med ei venninne fikk jeg vite at en felles kompis av oss hadde fortalt at han hadde vært veldig interessert i meg, og prøvd å vise dette til meg. Dette var rett før jeg traff mannen min (5 år siden) og et par år før det. Jeg ble veldig overrasket over dette. Da jeg trodde vi begge så på hverandre som veldig gode venner, men ikke noe mer. Men jeg må innrømme at jeg nok kunne oppfattes "flørtete" på den tiden. På den måten at jeg var veldig hyggelig, og kunne gjerne spise middag alene sammen med det motsatte kjønn ect. Det jeg egentlig lurer på.. burde jeg tatt en prat med denne kompisen? Vi er fortsatt venner😊 Og bare sagt beklager for at jeg gav feil signaler. Anonymkode: bf3c1...742
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2017 #2 Skrevet 10. oktober 2017 Nei, det skal du absolutt ikke. Mye vann har rent under broen siden den gang, du er etablert og skal ikke rippe opp i slike gamle følelser. Anonymkode: e788a...0a3
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2017 #3 Skrevet 10. oktober 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, det skal du absolutt ikke. Mye vann har rent under broen siden den gang, du er etablert og skal ikke rippe opp i slike gamle følelser. Anonymkode: e788a...0a3 Takk for tydelig svar . Jeg tenker vel egentlig det samme, men føles litt rart å Ikke ha snakket om det når det har kommet frem "i lyset". Anonymkode: bf3c1...742
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå