Gå til innhold

Mange her har studielån og hva har dere studert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har studert 5 årig Master i Farmasi og takket være snille foreldre så har jeg 120.000 i studielån på de 5 årene :-) Mamma og pappa kjøpte leilighet jeg kunne bo gratis i mens jeg studerte og da jeg var ferdig solgte de samme leiligheten for 1,9 millioner enn de ga for den. såklart var dette i Oslo ellers hadde det jo ikke være mulig.

Anonymkode: 95198...5eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vel 250.000 i studielån. Og storkoste meg i studentleilighet de 6 åra jeg studerte.  

Har verdens snilleste foreldre uten at jeg skjønner hva det har med saken å gjøre?

Anonymkode: 7f1c8...0d9

Skrevet

Hadde 300k i studielån da jeg var ferdig. Studerte i 7 år, men jobbet massa underveis, og i tillegg fikk jeg barn under studiene som ga et år med "gratis" lån.

Skrevet

350.000kr i studielån. Bachelor i statsvitenskap, ett år med historie, ett år med religion, og så PPU. 

Skrevet

Hadde 200 000 (nå nedbetalt) for å få fullført vgs utdanning (inkl læretid). Brukt på skoleutgifter og bolig. Måtte bo for meg selv fra jeg var 16, og så ingen annen utvei en Lånekassen selv med ekstra jobb i helgene -mest pga husleie. 

Anonymkode: 6d299...334

Skrevet

Har studert til sivilingeniør og tannlege, til sammen ti år, og masse lån :) 

Anonymkode: b9276...c82

Skrevet

Er under studie nå for å bli grunnskolelærer og vil nok ende på ca 240 000 i studielån når jeg er ferdig.

Anonymkode: 406f8...608

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...