Gå til innhold

Min nye samboer bader hver morgen🙈

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes dette er litt spesielt jeg 😜 har hatt en samboer før, og han ville aldri, hadde ikke badekar heller da 🙈 Men han her bader hveeeer morgen, tar med seg kaffe og tlf og setter seg oppi. På fridag så tar han seg et bad midt på dagen, og han kan og bade før han drar og trener. 

Er såpass nyforelsket enda, men dette syntes jeg var litt spesielt kanskje? Kan nok irritere meg over tid? Eller hva hadde dere syntes? 

Anonymkode: f1cb4...b4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge han ikke okkuperer husets eneste do, og dere har råd til varmtvannutgiftene, så ser jeg virkelig ikke problemet. 

Anonymkode: d4d80...fd0

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så lenge han ikke okkuperer husets eneste do, og dere har råd til varmtvannutgiftene, så ser jeg virkelig ikke problemet. 

Anonymkode: d4d80...fd0

Enig, hva er prblemet?

Anonymkode: f8d94...5f8

Skrevet

Kanskje han sliter med stress? 

Anonymkode: b8069...ac4

Skrevet

Det hørtes skikkelig deilig ut! Skulle ønske jeg kunne gjøre det, men jeg orker ikke stå opp kl 05 for å rekke det😴😴😅 Hopp oppi sammen med ham❤️

Anonymkode: 13e30...197

Skrevet

Høres ut som han har en virkelig god start på dagen.

Men ser for meg at det kan bli tøfft for han den dagen det blir unger i huset og man ikke har tid til et bad med morgenkaffen. 

Anonymkode: cd2c2...89f

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men ser for meg at det kan bli tøfft for han den dagen det blir unger i huset og man ikke har tid til et bad med morgenkaffen. 

Var første jeg tenkte også , "dette er ikke en mann med småbarn..." 😂 

Men ja , så lenge han ikke okkuperer badet -les det går veldig utover andre, så ser jeg ikke problemet. Min egen vonde rygg hadde hatt godt av en sånn rutine 😅

Anonymkode: bf629...c44

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han har barna sine her annenhver langhelg. Jeg har ingen.. han bader da sammen med sin minste sønn hver morgen. 

Anonymkode: f1cb4...b4b

Skrevet

Det blir en høy vannregning. Den bør han betale 3/4 av 😂

Anonymkode: d803e...30b

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vannregning?

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vannregning?

Ja, mange kommuner som har fått vannmåler. Det blir da individuelt regning for kommunale avgifter, og 150-200 l vann for et fullt badekar hver eneste dag merkes.

Anonymkode: 8a2a3...dd6

Skrevet

Hadde irritert meg hvis han okkuperte badet, hadde irritert meg over høyere strømregning (evt vannregning hvis det er vannmåler), og hvis jeg ble vekket tidligere enn jeg måtte på morgenen pga dette...

Står han opp og bader grytidlig før han skal på jobb altså?? Det hadde jeg virkelig ikke orket. ;-)

Anonymkode: e825f...378

Skrevet

GAY!  GARANTERT!

Anonymkode: 321ba...8ad

Skrevet (endret)

Høres ut som du er sammen ei godt voksen dame (60+) som nettopp er blitt pensjonist.

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Han liker vel å runke i det varme vannet, da. La han få kose seg i fred :)

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke alle steder man får vannregning. Det gjør ikke vi;)

Anonymkode: 16548...19b

Skrevet

Bader før han går på trening? Spesielt.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...