Gå til innhold

Må stille et dumt spørsmål.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man er flink å spare, kommer dette beløpet du har på konto opp på selvangivelsen?

Jeg regner med at det ikke kommer opp på den delen som er for offentlig innsyn.

Ps, er singel så skjuler ikke penger for mannen min eller driver snuskete virksomhet.

Er student og det noen rettigheter der jeg kan mulig kan miste om jeg har spart litt. Har egentlig ikke hatt råd å spare. Så derfor litt trist om det straffer seg.

Anonymkode: 56e75...bc7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det du har på konto kommer opp på selvangivelsen din.

Anonymkode: 3a465...459

Skrevet

Det var derfor min gamle onkel tok ut sparepengene i cash før jul.og satte dem inn igjen litt utpå nyåret. Han ville ikke bli registrert noe sted. 

Anonymkode: 3a0da...8ad

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis man er flink å spare, kommer dette beløpet du har på konto opp på selvangivelsen?

Jeg regner med at det ikke kommer opp på den delen som er for offentlig innsyn.

Ps, er singel så skjuler ikke penger for mannen min eller driver snuskete virksomhet.

Er student og det noen rettigheter der jeg kan mulig kan miste om jeg har spart litt. Har egentlig ikke hatt råd å spare. Så derfor litt trist om det straffer seg.

Det er jo en god del du skal spare da. 403.000 kr er grensa nå. 

Så du kan jo spare 400.000 før det skjer noe.  Og deretter trekker de vel i fra det du har i lån før de beregner reell formue. 

Anonymkode: 5355b...82d

Skrevet

Men de som tar ut før jul og setter inn igjen. Skatteetaten har vel innsyn hele året?

Men det er saldoen v årsskifte som kommer blir notert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...