Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2017 #1 Skrevet 10. oktober 2017 Jeg haf desverre bare ett barn. Vi prøvde mye og leng, og mistet mange, men fikk beholde én. Heldige meg som er mamma til verdens beste datter. Har så lyst å invitere henne med på spa når hun er konfirmert. Som en extra-gave fra mor til datter, ett weekend opphold på ett eller annet spa hotell. Jeg og 14 åringen..... bare vi to, mor og datter,......? Hva sier dere om det???? Anonymkode: 38fa5...d10
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2017 #2 Skrevet 10. oktober 2017 Høres ut som en god idé Hvor tenkte du dra? Litt langt å dra, men Ystad Saltsjøbad helt sør i Sverige er fantastisk. Gamlebyen der er også utrolig sjarmerende. Anonymkode: 01f37...e3d
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2017 #3 Skrevet 10. oktober 2017 Jeg tror der er 16 års grense på de fleste spa. Anonymkode: 6825b...f9f
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2017 #4 Skrevet 10. oktober 2017 Om moren min hadde foreslått noe sånt hadde jeg trodd det hadde rablet for henne. En ting var at jeg ikke hadde behov for en hel helg med mamma uten venner. En an en ting at spa i seg selv vat så kjedelig. Det er sikkert en ok gave til noen konfirmanter, men ikke til alle. Anonymkode: b4433...6c3
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2017 #5 Skrevet 10. oktober 2017 Høres deilig ut Jeg tok med eldste på spa da hun ble 10 år, men det var bare på dagtid på Britannia spa i Trondheim. Var lov for unger frem til kl.12.00 så vi var der tidlig og hadde bestilt dobbeltime til kroppsmassasje for begge. Yngste gleder seg til det er hennes tur Har gså tenkt til å ta en helgetur hver med de senere. Fint å få litt egentid med de så lenge de selv syns det er koselig. Noe mine foreløpig syns. Anonymkode: 9c24f...1b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå