Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #1 Skrevet 9. oktober 2017 Jeg har aldrig vert i oslo spektrum. Men dersom jeg vil ta med min 13 år gamle datter på konsert.....HVOR vil vi sitte? Salkartet sier meg så lite..... Anonymkode: f4302...0e0
It's all about me Skrevet 10. oktober 2017 #3 Skrevet 10. oktober 2017 Hva som er de beste plassene kommer helt an på forestillingen dere skal se og saloppsettet.
ostepop123 Skrevet 10. oktober 2017 #4 Skrevet 10. oktober 2017 Midt på, så langt foran som mulig. Katastrofal lyd alle andre steder!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2017 #5 Skrevet 10. oktober 2017 Shania twain konsert....er det vi skal på. , Anonymkode: f4302...0e0
It's all about me Skrevet 10. oktober 2017 #6 Skrevet 10. oktober 2017 (endret) Nå har heg ikke funnet noe salkart for akkurat den konserten. Men det ser ut som det bare er sitteplasser, da vil det nok se som slik ut: https://www.google.no/search?q=salkart+shania+twain&oq=salkart+shania+&aqs=chrome.1.69i57j33.16516j0j8&client=ms-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=QAITGx1nfdsypM:&xxri=12 Jeg synes da de beste blassene er midt på i det rosa feltet. Scenen på Spektrum er bred så trekk heller noen rader lengre bak framfor altfor langt ut mot siden. Da er det lettere å ha oversikt. Men ta så nære scenen som mulig. Men husk at feltene som starter på 0 er klappstoler på flatt gulv. Scenen er høy, så det går greit. Fra og med de som starter med 1 begynner det å skråne. Endret 10. oktober 2017 av It's all about me
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå