Gå til innhold

Flere som har "stengt ute" svigers på face?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså stilt inn sånn at de ikke får opp det du poster i nyhetsstrømmen sin?

Jeg deler ikke så mye på face men har en unormalt nysgjerrig svigermor og orker ikke at hun skal få med seg alt. Før jeg sperret henne eller hva det kalles kommenterte hun alltid mine innlegg til min mann... nesten som om hun måtte informere ham om at jeg hadde skrevet ditt og datt...(?) Jeg bare blokka mennesket jeg og hele resten av svigerfamilien også.  Man trenger jo ikke dele alt med svigerfamilien...

Eller hva synes dere?

Anonymkode: 74a52...d7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at det er trist å ha så dårlig forhold til svigerfamilien sin. 

Anonymkode: 83854...bbb

Skrevet

Man velger selv hvem man ønsker å dele med. Jeg hadde også sperret en person som alltid måtte fortelle og kommentere til andre hva jeg poster.

Sikkert kjipt for den nysgjerrige svigermoren, men hun er gammel nok til å forstå at kjip oppførsel gjerne får en eller annen konsekvens.

Anonymkode: d1104...372

Skrevet

Jeg har faktisk ikke svigers som venner på face, og vi her et veldig fint forhold utenfor face :)

Anonymkode: dabb8...664

Skrevet

Tja, nå vet ikke jeg hva hun sa om det du hadde postet, men kan det ha vært et forsøk på småprat? 

Skrevet

Jeg har et kjempe godt forhold til svigers i virkeligheten , bedre en egne foreldre faktisk, men er ikke venner med de på fb. Litt usikker på hvorfor...syntes vel bare at det blir litt "nært". :) 

Anonymkode: 61342...812

Skrevet

Enkelte forstår det ikke. Svigerfar, farfaren til eldste barnet mitt informerer mitt barn om alt skolekorpset legger ut på Facebook. Han sitter i styret og har mer kontroll på hva som skjer enn farfaren.🤣

Anonymkode: ac00a...18b

Skrevet

Det ble litt sånn at når jeg delte noe eller skrev min mening om noe i forbindelse med en artikkel så praplet svigermoren min til mannen. Han har ikke Facebook. Jeg skriver ikke noe galt men er ikke redd for å si hva jeg mener om ting heller. Uansett er det veldig sjelden jeg deler noe på min profil. Følte meg litt overvåket bare.

Hi.

Skrevet

Hun har det med å få med seg alt i livet mitt (og andres). Hun er så nysgjerrig derfor føler jeg at jeg må beskytte meg selv litt. Er litt tilbakeholden med hva jeg forteller henne. Hun er av typen som avslører graviditeter uten at du har fortalt det til noen enda, og kan mer om din slekt enn du gjør selv.  Registrerer når lysene blir slukket i nabohusene om kvelden og er redd for å reise bort på ferie for da kan hun gå glipp av noe her hjemme.

Jeg klarer ikke la den store nesa få innsyn i alt, så da er det vel greit å blokkere da?

Hi

Skrevet

Ja, det må jo være greit. 👌

Anonymkode: ac00a...18b

Skrevet

Jeg orker ikke det rasistiske babbelet til svigerfar, så jeg har skjult ham. Men alle svigerser kan se hva jeg poster. 

Men jeg poster aldri bilder av ungene eller noe som jeg ikke vil vise til alle uansett. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...