Gå til innhold

Monster på NRK nå. Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm liker ikke  måten  Finnmarkingene blir fremstilt på. 

Anonymkode: 3c6c4...038

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fremstilles som noen innavla småekle tullinger. Serien er typisk norsk, mørk, dyster, treg og litt sær. Fenger meg ikke veldig enda

Anonymkode: c567c...b7d

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De fremstilles som noen innavla småekle tullinger. Serien er typisk norsk, mørk, dyster, treg og litt sær. Fenger meg ikke veldig enda

Ikke meg heller. 

Anonymkode: 3c6c4...038

Skrevet

Synes ikke den ble noe bedre utover i episoden, så det spørs om jeg gidder å følge med på den

Skrevet

Hvis serien gir ett realistisk bilde av hvordan det er å bo på ett lite sted i Finnmark takker jeg høyere makter at mine foreldre tok meg sørover etter de første leveårene mine. Noe så nitrist. Utrolig kjedelige og stygge bygninger, ingen tilbud av fritidssysler etc. 

Man skal like å ferdes i naturen mye hvis man skal ha noe å finne på på i slike grisgrente strøk. Oslo i mitt hjerte :-)

Anonymkode: f2135...1dc

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis serien gir ett realistisk bilde av hvordan det er å bo på ett lite sted i Finnmark takker jeg høyere makter at mine foreldre tok meg sørover etter de første leveårene mine. Noe så nitrist. Utrolig kjedelige og stygge bygninger, ingen tilbud av fritidssysler etc. 

Man skal like å ferdes i naturen mye hvis man skal ha noe å finne på på i slike grisgrente strøk. Oslo i mitt hjerte :-)

Anonymkode: f2135...1dc

Nei det er ikke sånn men folk kan tro det pga serien. 

Skrevet

Nå,hva synes dereom episode 2? Synes dere den har tatt seg opp?

Skrevet

Synes den er så vakkert filmet at det uansett er verd å se. Selv om den er mye annet rart også.

Anonymkode: df66c...23f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...