Gå til innhold

Mye dårlig melk om dagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

På bare et par uker har jeg vært nødt til å kaste 4 liter melk fordi de rett og slett er blitt dårlig. Alle har vært innenfor holdbarhetsdato, og alle har vært uåpnet når de blir kornete. 3 fra Q meieriene og 1 fra Tine. Flere enn meg som opplever dette om dagen? 

Anonymkode: f1805...59b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. 

Er de fra samme butikk?  Kanskje ikke butikken ikke oppbevarer melka slik den skal?

Anonymkode: 21b7e...a05

Skrevet

Ja, jeg har opplevd det samme! Dette har pågått i maaange uker nå. Skjedd meg både på butikken her jeg bor og på jobb, fire mil fra hverandre. Vet om flere som har opplevd det samme.

Anonymkode: cc43e...8b0

Skrevet

Hvor bor dere? (Øst-, vest-, sør-, Nordland?)

Anonymkode: aba62...0f9

Skrevet

HI her.

Jøss, så da er det ikke bare meg. Mistenkte en stund at kjøleskapet vårt var for varmt, men nå var det jo ikke sånn for bare noen uker tilbake... 

Merkelig. Får vel kanskje si fra til butikken. Bor i Asker forresten.

Skrevet

Bor også i Akershus, men andre enden av Asker, da.

Anonymkode: cc43e...8b0

Skrevet

Jeg bor også i Asker og her holder melka seg fin mange dager etter datoen, som vanlig.

Anonymkode: c94b7...98f

Skrevet

Har opplevd det samme, spesielt meĺk fra Q-meieriene. Bor i Røyken.

Anonymkode: 99bea...522

Skrevet

Begynner å tro at det må være noe med meieriet? Ev. måten melka oppbevares på før den kommer i butikk. Hvor god er egentlig kjølingen på lastebilene?

Sier fra til butikken i morgen, jeg.

HI

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har opplevd det samme, spesielt meĺk fra Q-meieriene. Bor i Røyken.

Anonymkode: 99bea...522

Jeg som også bør i Asker kjøper bare melk fra Tine. Q-meieriene kan jeg ikke si noe om, men den melken jeg har kjøpt har vært like bra som vanlig.

Anonymkode: c94b7...98f

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Begynner å tro at det må være noe med meieriet? Ev. måten melka oppbevares på før den kommer i butikk. Hvor god er egentlig kjølingen på lastebilene?

Sier fra til butikken i morgen, jeg.

HI

Jeg hadde tatt kontakt direkte med meieriet det gjelder jeg. De setter stor pris på tilbakemeldinger fra kunder. Butikken kan ikke gjøre stort. Siden det ser ut til at det ikke bare er en butikk det gjelder, men flere.

jeg har klaget til Tine en gang, fikk tilsendt nye produkter pluss gavekort fra Tine som gjorde at jeg kunne handle Tineprodukter uansett i hvilken butikk for 500 kr.

Anonymkode: 07a10...5d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...