Gå til innhold

Dere som i Bergen-påkledning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå når det er rundt 8 grader om dagene,bruker barna vanlige støvler eller foret støvler som cherrox? Å har dere begynt med ull eller strømpebukse? Fint om dere også nevner alder.

Anonymkode: 4d575...2a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere som bor i bergen*

Skrevet

Skolebarn.

bomullssokket, dongeri, t-shirt/genser og sofshell jakke.

Goretex sko, eller joggesko. Kanskje de tråkker ned i gummistøvler på de våteste dagene. 

Anonymkode: cd387...b5c

Skrevet

3. og 5.klassing. Bomullsokker eller tynne ullsokker, bukse, tskjorte, genser og jakke. Ene bruker tynn vårjakke, men han har tykk grenser under. Andre går med tynn genser og har høstjakke på. 

Går med joggesko de dagene det ikke regner og støvler hvis det regner. Går med uforet regnjakke ved regn

Anonymkode: 8f712...d13

Skrevet

Hva er  greien med å gå med t skjorte under genseren forresten? Ikke ment som kritikk men skjønner bare helt hva som er vitsen med det.

Skrevet

Har akkurat begynt med ull nå. 1-7 år. Minste bruker strømpebukse, ikke de andre enda. Foreløpig vanlige støvler, men burde vel bytte til Cherrox ja.

Anonymkode: 513cb...87e

Skrevet

Har selv en gutt på snart 6 år å kjøpte cherrox i dag,derfor jeg lurte på om jeg skal sende med vanlig støvler eller cherrox i morgen. Han sier selv at det er kaldt ute om morgenen når jeg leverer han,men er usikker på hvor tidlig SFO egentlig går ut om dagene.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Skolebarn.

bomullssokket, dongeri, t-shirt/genser og sofshell jakke.

Goretex sko, eller joggesko. Kanskje de tråkker ned i gummistøvler på de våteste dagene. 

Anonymkode: cd387...b5c

Okey min gutt går i 1.klasse så her er det ingen bønn,støvler må på om det regner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...