Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #1 Skrevet 9. oktober 2017 Begynner å bli ganske desperat her, for dette har vedvart i over et halvt år nå. Jeg sliter sånn med å sovne, og å sove natten gjennom. Har forøkt ulike avslappingsteknikker, medikament (Circadin og Imovane) og diverse kjerringråd med varmt bad før leggetid, lavendelolje osv osv, ingenting hjelper. Jeg er som regel kjempetrøtt når jeg legger meg, men kroppen våkner liksom til når jeg legger meg. Hjertet begynner å rase og det føles som om hele kroppen ligger en meter over senga. Jeg har ikke noe spesielt som stresser meg (annet enn hverdagslige ting, tidsklemma kjenner vi jo alle på) eller noe som kverner i hodet mitt av bekymringer el, så jeg forstår det bare ikke. Skulle jeg sovne greit, våkner jeg stort sett opp etter et par timer, og sliter med å sovne igjen. Noen som har gode tips? Noe som har funket for dere? Andre som sliter med det samme? Anonymkode: 70ffd...8c2
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #2 Skrevet 9. oktober 2017 Akupunktur hjelper faktisk meg. Har prøvd det meste annet. Sovemedisiner kan jeg ikke bruke, for blir dårligere form dagen etter enn om jeg bare har sovet et par timer, så det har ingen hensikt. Jeg bruker innimellom melatonin som jeg får fra utlandet, jeg hadde lite effekt av circadin, mulig fordi den også inneholder laktose eller at jeg reagerer på noen av de andre innholdsstoffene. Jeg reagerer ikke på en annen type. Men akupunktur er det som fungerer best for meg. Anonymkode: b9c7b...7b1
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #3 Skrevet 9. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Akupunktur hjelper faktisk meg. Har prøvd det meste annet. Sovemedisiner kan jeg ikke bruke, for blir dårligere form dagen etter enn om jeg bare har sovet et par timer, så det har ingen hensikt. Jeg bruker innimellom melatonin som jeg får fra utlandet, jeg hadde lite effekt av circadin, mulig fordi den også inneholder laktose eller at jeg reagerer på noen av de andre innholdsstoffene. Jeg reagerer ikke på en annen type. Men akupunktur er det som fungerer best for meg. Anonymkode: b9c7b...7b1 Takk for tips, det skal sjekkes ut! :-) Anonymkode: 70ffd...8c2
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #4 Skrevet 9. oktober 2017 Kanskje du har østeogenmangel? Leste ett sted at det kan være et tegn når hjertet begynner å rase sånn. Du kan jo dra til legen for å sjekke det ut. Anonymkode: 33854...ea3
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #5 Skrevet 9. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Kanskje du har østeogenmangel? Leste ett sted at det kan være et tegn når hjertet begynner å rase sånn. Du kan jo dra til legen for å sjekke det ut. Anonymkode: 33854...ea3 Østrogenmangel skulle d stå. Anonymkode: 33854...ea3
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #6 Skrevet 9. oktober 2017 Har du prøvd andre melatonin enn cirkadin? Hører flere ikke har noe særlig effekt av cirkadin som er 2 mg melatonin, men har effekt av andre typer som er 3 mg melatonin Anonymkode: 7c123...3fe
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2017 #7 Skrevet 10. oktober 2017 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Har du prøvd andre melatonin enn cirkadin? Hører flere ikke har noe særlig effekt av cirkadin som er 2 mg melatonin, men har effekt av andre typer som er 3 mg melatonin Anonymkode: 7c123...3fe Nei, det har jeg ikke. Bør kanskje ta meg en tur til legen for å prøve ut det ja - takk for tips Anonymkode: 70ffd...8c2
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2017 #8 Skrevet 10. oktober 2017 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Kanskje du har østeogenmangel? Leste ett sted at det kan være et tegn når hjertet begynner å rase sånn. Du kan jo dra til legen for å sjekke det ut. Anonymkode: 33854...ea3 Nei, det har han ikke sjekket så vidt jeg vet. Er det andre symptomer på det? Anonymkode: 70ffd...8c2
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2017 #9 Skrevet 10. oktober 2017 Jeg brukte melatonin sammen med lyslampe om morgenen med god effekt. Anonymkode: c9d3b...a0d
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2017 #10 Skrevet 10. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg brukte melatonin sammen med lyslampe om morgenen med god effekt. Anonymkode: c9d3b...a0d Takk for tips:-) Anonymkode: 70ffd...8c2
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2017 #11 Skrevet 10. oktober 2017 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, det har jeg ikke. Bør kanskje ta meg en tur til legen for å prøve ut det ja - takk for tips Anonymkode: 70ffd...8c2 Jeg bruker de fra Nature's one 3 mg, funker som fjell for meg Anonymkode: 7c123...3fe
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2017 #12 Skrevet 10. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg bruker de fra Nature's one 3 mg, funker som fjell for meg Anonymkode: 7c123...3fe Hvor kjøper man den? Anonymkode: 70ffd...8c2
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2017 #13 Skrevet 10. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvor kjøper man den? Anonymkode: 70ffd...8c2 Får den på resept hos legen Anonymkode: 7c123...3fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå