GĂ„ til innhold

Lave mannfolk under 180cmđŸ‘±đŸŒ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener at lave mannfolk under 180cm og hvertfall under 175cm ikke er "mannfolk". De mister litt av det maskuline ved Ä vÊre sÄ smÄ. De blir mindre tÞffe pÄ en mÄte. Jeg tenner pÄ store barske menn og smÄ menn blir liksom voksne gutter i mine Þyne. Flere som har det slik?

tenner dere pÄ lave mannfolk? Har hÞyden noe Ä si for dere? 

Anonymkode: c5b1e...153

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette mÄ vÊre en trolletrÄd...

Er kvinner over 1.70 mindre kvinne og mindre feminine?

Anonymkode: cbc02...796

Skrevet

Du verden. SÄ lenge de ikke er under 150 syns jeg ikke hÞyde har noe Ä si for hvor mandig menn er, nei. SÄ utrolig mye annet som innvirker pÄ tenningsmÞnsteret mitt i alle fall. Sjarm, blant annet, har utrolig mye Ä si. 

Skrevet

Har/hadde litt de samme tankene som deg. Likevel var det en mann pÄ 1.73 som viste seg Ä vÊre min drÞmmemann :) Passer meg midt i blinken sÄnn egentlig siden jeg bare er 160. Dessuten mangler det ikke pÄ utstyret hans:nigo:

Anonymkode: 76540...6d6

Skrevet

Jeg har alltid tent pÄ hÞye menn. Og tre ekser hadde hÞyde pÄ 190-197cm. I ungdommen falt jeg for en gutt online og ble sjokkert da han var 170 og jeg 173. Jeg la godviljen til Ä datet han 6-10 ganger pÄ under fire uker, men da var nok nok! Jeg taklet det bare ikke. 

Jeg fant omsider verdens snilleste, omsorgsfulle og flotteste mann pÄ 177. Ja, det er bare 3cm, men han er likevel hÞyere enn meg. Han er jeg godt gift med og har barn med i dag.

konklusjon: sÄ lenge mannen er hÞyere enn meg, sÄ er det innafor!!

snakker du generelt om menn, og ikke om mannen du lever med sÄ mÄ jeg si du er trangsynt! De er ikke mindre mann fordi. Noen damer er 150-160 og passer godt med de som er hakke hÞyere vet du. SÄ om ikke du tenner pÄ de, vil det ikke si at venninna di ikke gjÞr det.

Anonymkode: e7962...060

Skrevet

Nei, for meg spiller personlighet og sjarm mer enn hÞyden. Synes ikke de blir mindre maskuline, det handler om holdning. Noe noen lavere menn kanskje mangler? Uansett er det veldig individuelt. Kjenner mange lave menn som er veldig flotte.

Skrevet

Herregud noe i veien med deg? SĂ„ hvis din sĂžnn blir under 1.80 sĂ„ er han ikke et mannfolk for deg? Dummeste trĂ„den jeg har lest đŸ€ŠđŸœâ€â™€ïž

Anonymkode: fb4af...5d9

Skrevet

SÄ sÞtt forsÞk pÄ Ä skape engasjement.

Heller lav enn dum. 

Anonymkode: db56a...586

Skrevet

Hehe, tror at jeg tenkte sÄnn tidligere jeg ogsÄ. Har en mann pÄ 160 nÄ, og tror ikke det finnes en mer maskulin mann enn han. Han har noen feminine sider ogsÄ, som at han er ryddig og vil ha det rent rundt seg, men det tviler jeg pÄ at har noe med hÞyden Ä gjÞre.
Har for Ăžvrig 2 barn sammen, og har det veldig bra.

Anonymkode: ccc74...da5

Skrevet

For en utrolig diskriminerende og teit trÄd. 

Dumme folk burde ikke ha tilgang til nett. 

Hilsen en med en pappa pĂ„ 171. Verdens sterkeste mann. 😊

Anonymkode: 3590c...f1f

Skrevet

Herlighet. SÄ fordi du ikke tenner pÄ noe sÄ er de mindre mann?

Jeg foretrekker ogsÄ hÞyere menn, men det har jo kun med mine preferanser Ä gjÞre og ingenting med hva de er eller ikke er.

Anonymkode: d30d4...580

Skrevet

Kjenner dere ikke igjen mĂ„ten Ă„ uttrykke seg pĂ„? Ser ut til at det er "fru Åsta" osv som er ute igjen.

Anonymkode: b5f5e...2f8

Skrevet

Jeg syns ikke lave menn er mindre menn enn hÞye menn. Eller at de er mer feminine. Men jeg tenner ikke pÄ lave menn. Det er jo helt idiotisk. SÄnn er jo bare hjernen min kobla tydeligvis. Har prÞvd, men det funket bare ikke med lavere menn. Samme med menn som har hofter. Og overvektige menn. 

Selv er jeg jo liten, sĂ„ det er jo merkelig. Mannen min er 192, selv er jeg bare 159.. Ser jo dust ut, nĂ„r vi gĂ„r sammen osv. Og sex stĂ„ende er mer utfordrende, mĂ„ fram med krakk osv 😂 

Anonymkode: 4f7d2...f8d

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg syns ikke lave menn er mindre menn enn hÞye menn. Eller at de er mer feminine. Men jeg tenner ikke pÄ lave menn. Det er jo helt idiotisk. SÄnn er jo bare hjernen min kobla tydeligvis. Har prÞvd, men det funket bare ikke med lavere menn. Samme med menn som har hofter. Og overvektige menn. 

Selv er jeg jo liten, sĂ„ det er jo merkelig. Mannen min er 192, selv er jeg bare 159.. Ser jo dust ut, nĂ„r vi gĂ„r sammen osv. Og sex stĂ„ende er mer utfordrende, mĂ„ fram med krakk osv 😂 

Haha jeg er 158 og kjÊresten 186. FÞler meg som en mygg nÄr vi stÄr sammen :) ligger vi i misjonÊr mÄ han gjÞre en innsats for Ä kysse meg pÄ munnen og ikke i senggavlen. Han har korte ben og lang overkropp!

Anonymkode: 3ceb0...bec

Skrevet

Tenker som deg hi. Var ogsÄ sammen med en pÄ 171 ett Är, like hÞy som meg. Altfor liten , han var godt trent og alt og jeg er tynn sÄ var ikke at jeg var for bred eller noe til han men han virket likevel for puslete. Aldri mer sÄ smÄ menn...

Anonymkode: 00ff7...bd9

Skrevet

Det trodde jeg fÞr ogsÄ - sÄ ble jeg voksen...

Min beste sex har jeg hatt med menn som har like hÞye eller lavere enn meg. Jeg som trodde jeg bare kunne tenne pÄ menn som var ganske mye hÞyere enn meg ;)

Jeg synes det er virkelig synd med slike holdninger som Hi og andre gir uttrykk for. Jeg har mÞtt noen menn som har vÊrt en del lavere enn meg som nettopp pga. slike dustete holdninger ikke har gÄtt inn i forhold med hÞyere damer. De har fÄtt sÄ mange kommentarer om hÞyden sin bÄde fra andre menn og kvinner at de ikke lenger tror at en hÞyere kvinner kan like dem. Det er jo bare trist, at noe de ikke kan forandre er blitt noe som liksom gjÞr dem mindre verdt.

Anonymkode: 57c4c...17f

Skrevet

Jeg virkelig forguder min mann pĂ„ 1,70. Elsker alt ved kroppen hans! Han er sterk, men ikke spesielt veltrent for Ăžyeblikket (altsĂ„ slik at musklene er deffa og svĂŠre) men han er vanvittig sexy for meg 😍 nĂ„r vi har sex sĂ„ er vi sĂ„ nĂŠre, elsker at kroppene vĂ„re er ca samme lengde. Han er ikke mindre mann, tvert i mot! Men det er nok mange damer som har avvist opp gjennom Ă„rene pga hĂžyden. Takk gud, da fikk jeg han! En fantastisk elsker, ektemann og far ❀

Anonymkode: 49c8f...a9f

Skrevet

Slike holdninger etterlater en gullgruve for oss fornuftige kvinner som vet at hÞyde har null Ä si. Jeg har datet flere "lave" menn som har vÊrt maskuline og sexy (og velutstyrte :nigo:, selv om helt normal holder i massevis), men som dessverre ofte opplever Ä bli avvist kun pga. hÞyden (laveste var vel 1,62, jeg er 1,66). NÄr har en del av dem vÊrt ganske unge, hvilket er hvorfor det ikke har blitt noe forhold ut av det, forhÄpentligvis blir det bedre nÄr damene de gÄr etter blir litt mer modne.

Preferanser en nÄ en ting, det kan man ikke gjÞre sÄ mye med, men jeg har inntrykk av at det like ofte ligger et "hva vil folk si" bak (er det faktisk noen som bryr seg om hÞyden til andre folks partnere; da har man i tilfelle for lite Ä tenke pÄ her i verden).

Som en pÄ 1,70 sa: "NÄr til og med jenter pÄ 1,50 mener jeg er for lav er det jo litt hÄplÞst.". Selv kunne han godt ha en dame som var 5, 10, 15 cm hÞyere, sÄ han var ikke dobbeltmoralsk heller (for det er sikkert en del hÞye damer som kjenner litt pÄ de samme problemene). 

NÄr dere utelukker sÄ mange fine folk klarer jeg ikke helt fatte sympati nÄr damer sutrer over at det ikke finnes noen bra menn der ute.

Anonymkode: 2cd2e...955

Skrevet

Ja, slik tenkte jeg ogsÄ... sÄ mÞtte jeg kjÊresten min som er 175 da.... :)

Anonymkode: b4add...8b6

Skrevet

Ja nÄr de er sÄ dumme og velger Ä bli sÄ lave fÄr de ha det sÄ godt....lissom

Skrevet

Jeg sliter mer med Ä tenne pÄ menn som har en IQ lavere enn 130, for Ä si det sÄnn.

Fysisk hĂžyde betyr svĂŠrt lite for meg, men hey, hver sin smak.

Skrevet
14 minutter siden, ma(G)ma med to smÄ :) skrev:

Jeg sliter mer med Ä tenne pÄ menn som har en IQ lavere enn 130, for Ä si det sÄnn.

Fysisk hĂžyde betyr svĂŠrt lite for meg, men hey, hver sin smak.

Det gĂ„r an Ă„ ha flere tanker i hodet samtidig 😉 Det ene utelukker ikke det andre. 

Men jeg er enig i at det egentlig er en ubetydelig greie hĂžyde, og at det er ganske overfladisk. Dog er jeg skrudd sammen sĂ„nn at jeg sliter med Ă„ finne menn under 180ish attraktive pĂ„ et seksuelt plan. Jeg har en veldig spesifikk smak pĂ„ utseendet, heldigvis for meg sĂ„ fant jeg en som oppfylte kravene bĂ„de for utseende og innhold - flaks đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ» Og heldigvis for meg, sĂ„ ville han ha meg ogsĂ„. 

Jeg har aldri sagt til en mann at han er for lav, jeg er en 159 - sĂ„ det blir for dumt 😂 Men jeg forbeholder meg retten til Ă„ ikke spre beina for alt som kommer min vei. Og nĂ„r jeg har gjort det, har mennene med ett unntak vĂŠrt hĂžye. 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Haha jeg er 158 og kjÊresten 186. FÞler meg som en mygg nÄr vi stÄr sammen :) ligger vi i misjonÊr mÄ han gjÞre en innsats for Ä kysse meg pÄ munnen og ikke i senggavlen. Han har korte ben og lang overkropp!

Anonymkode: 3ceb0...bec

Haha, nĂ„ lo jeg😂

Anonymkode: db56a...586

Skrevet

Jeg er 5 cm hÞyere enn mannen min jeg, og vi har vÊrt sammen i 19 Är :)

Et godt ekteskap krever ikke spesielle hÞyder, det er helt andre ting som er viktig for Ä fÄ et godt samliv.

Anonymkode: 00be9...715

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...