Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #1 Skrevet 9. oktober 2017 Dersom de er 20-30 min forsinket? De sier: "Beklager at jeg er forsinket, håper det går bra", du føler det ikke går bra. Kanskje du har en annen avtale, annet å gjøre, noe du må rekke. Eller kanskje det er dritkjedelig å vente i 30 min. Ikke personlig, men i jobbsammenheng. En kollega f.eks. Hva svarer du? "Det går bra"? Eller smiler du bare stivt? Anonymkode: 4aa0a...6aa
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #2 Skrevet 9. oktober 2017 "sånt skjer... Men jeg har en annen avtale nå om ..... minutter , så vi får kjappe oss litt og bare se hva vi rekker" (med det vi skulle gjøre, hvis det er et møte feks) Shit happens , tenker jeg. Men man kan jo si at tiden nå blir knapp pga forsinkelsen, uten at det blir ufint. Fake smil gidder jeg ikke. Smiler jeg så er det oppriktig, og smilt ville jeg nok -det er jo ikke verdens undergang. Anonymkode: ef65a...75d
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #3 Skrevet 9. oktober 2017 "Det går bra", også klisterer jeg på meg ett smil Anonymkode: e9ff1...9d8
Iiiiik Skrevet 9. oktober 2017 #4 Skrevet 9. oktober 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: "sånt skjer... Men jeg har en annen avtale nå om ..... minutter , så vi får kjappe oss litt og bare se hva vi rekker" (med det vi skulle gjøre, hvis det er et møte feks) Shit happens , tenker jeg. Men man kan jo si at tiden nå blir knapp pga forsinkelsen, uten at det blir ufint. Fake smil gidder jeg ikke. Smiler jeg så er det oppriktig, og smilt ville jeg nok -det er jo ikke verdens undergang. Anonymkode: ef65a...75d Sånn omtrent dette. Hvis det er samme person som gjør dette gjentatte ganger, gir jeg beskjed. "Jeg håper du kan anstrenge deg for å komme tidsnok neste gang. Når jeg blir sittende og vente på deg, får jeg ikke gjort de andre tingene jeg kunne brukt tiden på"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå