Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #1 Skrevet 9. oktober 2017 Har bestilt time for pmu bryn. Hårstråteknikk. Er egentlig skikkelig nervøs for dette. Tror kanskje jeg angrer.... Noen som har gjort det som vil dele erfaring? Anonymkode: f8729...ffc
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #2 Skrevet 9. oktober 2017 Jeg gjorde det i sommer og er vel passe fornøyd. Uansett er det bedre enn det var før. Mine bryn er skjeve fra naturens side og på grunn av overnapping manglet jeg en del på det ene brynet inn mot midten som så rart ut og som har plaget meg i flere år. Men det som overrasket meg var at fargen satt veldig dårlig, og det måtte absolutt de to refillene som var inkludert i prisen til. Skjevheten er mindre, men fortsatt tilstede. Og jeg synes ikke fargen er sånn veldig fin når jeg ser helt inntil speilet, men den passer jo for så vidt til min naturlige farge og blender inn i helheten. Alt i alt er det bedre enn å måtte tegne på hver morgen for å utligne forskjellene (som aldre ble likt fra gang til gang) og jeg er mye mer komfortabel med å gå uten sminke hjemme. Anonymkode: ff5cb...803
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #3 Skrevet 9. oktober 2017 Jeg har! Er kjempefornøyd. Sminker meg ikke i hverdagen, kanskje kun litt mascara. Mine er ganske lyse, så har jeg kraftigere makeup med øyenskygge og sånn bruker jeg litt sminke på øyenbrynene. Veldig naturlig resultat, er ingen som har sett det eller kommentert det. Spurte søsteren min som jeg ser ofte, og hun kunne ikke se forskjell på brynene da jeg alltid sminket de før. Kommer garantert til å ta påfyll! Anonymkode: ac561...93d
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #4 Skrevet 9. oktober 2017 Er det dette som er microblading? Til deg som er fornøyd over her, jeg har det samme problemet med at jeg nå mangler bryn innerst. Det jeg da lurer på om man må fjerne resten også ved pmu? Anonymkode: 09a42...490
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #5 Skrevet 9. oktober 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det dette som er microblading? Til deg som er fornøyd over her, jeg har det samme problemet med at jeg nå mangler bryn innerst. Det jeg da lurer på om man må fjerne resten også ved pmu? Anonymkode: 09a42...490 Nei, ikke fjern noen ting. De tattoverer inn små strå som går inn i resten av brynet og ser ganske natulig ut hvis ikke du er to cm fra ansiktet ditt. Anonymkode: ff5cb...803
Amatørmamma Skrevet 9. oktober 2017 #6 Skrevet 9. oktober 2017 Jeg bor i Oslo og vurderer permanent brynfarging. Har noen gode erfaringer med steder, så takker jeg for tips!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #7 Skrevet 9. oktober 2017 Hi her dette er ikke microblading men permanent makeup som det heter. Skal ta på Biotek Scandinavia. Du som er kjempefornøyd, er det microblading el pmu du har? Anonymkode: f8729...ffc
klg,2 boys now:) Skrevet 9. oktober 2017 #8 Skrevet 9. oktober 2017 Ville helt klart fylt på fargen ofte.alt for mange går rundt med rosa/oransje bryn som har tatt den behandlingen
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #9 Skrevet 9. oktober 2017 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hi her dette er ikke microblading men permanent makeup som det heter. Skal ta på Biotek Scandinavia. Du som er kjempefornøyd, er det microblading el pmu du har? Anonymkode: f8729...ffc Pmu😊 Tok hos Sol PMU etter nøye vurdering. Hun sies å være best😊 Anonymkode: ac561...93d
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #10 Skrevet 9. oktober 2017 Jeg har hatt Pmu. Det går fort bort, og er ikke særlig pent selv om du går til "de beste". IKKE ta pmu! Har nå microblading, kan anbefale det på det sterkeste! Det er knallfint! Men, viktig at du går til noen som er gode på det Anonymkode: e5e78...fbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå