Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #1 Skrevet 9. oktober 2017 Jeg vet man må. ( og jeg skal. Imorgen ). Men har angst for det. Og nå skal jeg til en ny. Kan dere komme med tips for å roe seg ned? Har virkelig noia...🙁 Anonymkode: e6de7...b8e
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #2 Skrevet 9. oktober 2017 Gå med kjole Pust med magen. Lykke til Anonymkode: b5136...222
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #3 Skrevet 9. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Gå med kjole Pust med magen. Lykke til Anonymkode: b5136...222 Takk for tips. Ja man føler seg kanskje mindre naken! Huff alt man skal bekymre seg for.... takk! Anonymkode: e6de7...b8e
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #4 Skrevet 9. oktober 2017 De siste gangene jeg har vært i gynekologstolen (og det er mange, pga IVF!), har jeg alltid fått et håndkle, papir e.l til å dekke meg til med. Putter det da litt oppunder toppen/singleten slik at det henger på plass. Føles litt teit å gå med rompa bar, så jeg pleier å ha en litt lang skjorte e.l når jeg skal dit, slik at rompa skjules litt. Selve undersøkelsene pleier å være fort gjort. Sist oppdaget jeg sokkene var på vranga mens jeg lå i stolen. Det distraherte meg såpass, at jeg glemte nesten hva legen drev med, hehe. Anonymkode: 6a068...2d9
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #5 Skrevet 9. oktober 2017 Jeg er normalt sett veldig med nerver for gynekolog besøk, men når jeg er kommet dit så roer jeg meg fint ned med litt løs prat før gynekologen ber meg om å kle av meg nedentil. Synes såklart ikke det er artig å ligge der å lufte sjura, men er jo nødvendig om man skal finne ut om noe er galt eller ikke. Anonymkode: 08775...b0e
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #6 Skrevet 9. oktober 2017 Mitt beste tips er å tenke på en slik undersøkelse på samme måte som om du skal til frisøren, til hudpleier, legen, og lignende. Legg vekk at dette er ekkelt. Og tenk på at gynekologen driver med dette hele dagen, hele uken, hele året. Det er ikke bare deg, men alle kvinner som må gjøre dette. Jeg bestemmer meg for å være så naturlig som jeg kan før jeg drar og puster med magen. Da blir det gjerne en bedre samtale og enklere å utføre undersøkelsen. Lykke til! Dette får kommer du til å fikse så bra!!:):) Anonymkode: c455b...ad0
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #7 Skrevet 9. oktober 2017 Takk for gode ord. Det trengte jeg veldig....! Det er vanskelig å tenke det at det faktisk bare er Et yrke, og ikke at de glaner i tissen hele dagen. Huff takk!! Anonymkode: e6de7...b8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå