Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #1 Skrevet 9. oktober 2017 Nå holder det vel med den prisveksten , eller????https://www.finn.no/105994680 Anonymkode: 31629...5b4
Evablaum Skrevet 9. oktober 2017 #2 Skrevet 9. oktober 2017 Du får ikke flere postensielle kjøpere ved å legge ut link på dib- forum altså..
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #3 Skrevet 9. oktober 2017 13 minutter siden, Evablaum skrev: Du får ikke flere postensielle kjøpere ved å legge ut link på dib- forum altså.. Hææ ? Jeg hadde da ikke klaget om det var mitt hus?? Vi vurderer å flytte nærmere Oslo men det ser jo ut til å være helt umulig! En tomannsbolig med 90-talls kjøkken (om ikke sem 80) og ingenting nyoppusset til den prisen er en skandale ! Forstår ikke hvordan en takstmann kan sette slik takst! Og du kjære Evablaum jeg hadde vel gitt armer og bein for å være den personen som selger det huset 😉 Anonymkode: 31629...5b4
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #4 Skrevet 9. oktober 2017 Du har helt rett HI. Den som betaler så mye for det der er ikke helt vel bevart. Til den prisen forventer jeg i det minste et fint kjøkken, og hvem var drita den den vasken ble satt opp på det rommet med tredemølle Anonymkode: 4a8cb...b16
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #5 Skrevet 9. oktober 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du har helt rett HI. Den som betaler så mye for det der er ikke helt vel bevart. Til den prisen forventer jeg i det minste et fint kjøkken, og hvem var drita den den vasken ble satt opp på det rommet med tredemølle Anonymkode: 4a8cb...b16 Ja og hvorfor er det ett lite kjøkken i underetasjen når den IKKE kan brukes som utleie leilighet??😜 Anonymkode: 31629...5b4
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #6 Skrevet 9. oktober 2017 En tomannsbolig til den prisen er jo helt vannvittig! Ikke var den fin heller! Anonymkode: 90c26...de0
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #7 Skrevet 9. oktober 2017 Eiksmarka er et populært område. Tenker kjøper får det han ønsker for "herligheten". Anonymkode: b92db...bce
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #8 Skrevet 9. oktober 2017 Regner med at det ikke er noe problem å få den prisen for denne boligen. Den ligger i ett flott strøk, og i nærheten av T-banestasjon, altså svært kort vei til Oslo sentrum. Og det var stort og fint. Kjøkkenet er jo ikke noe problem å fikse selv. Du kan jo flytte til Moss, Drammen, Lier osv. Der er det helt andre priser, hvis du ønsker billig bolig utenfor Oslo. Anonymkode: e343d...f3a
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #9 Skrevet 9. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Regner med at det ikke er noe problem å få den prisen for denne boligen. Den ligger i ett flott strøk, og i nærheten av T-banestasjon, altså svært kort vei til Oslo sentrum. Og det var stort og fint. Kjøkkenet er jo ikke noe problem å fikse selv. Du kan jo flytte til Moss, Drammen, Lier osv. Der er det helt andre priser, hvis du ønsker billig bolig utenfor Oslo. Anonymkode: e343d...f3a Det er jo helt sinnykt hvor lite man faktisk får for pengene i Oslo tydeligvis, hvis dette er "normal" pris for en helt gjennomsnittlig bolig, og knapt nok det. Beliggenhet er selvsagt viktig, men når man kan få en stor, flott enebolig i et sentrumsnært område, med havutsikt og turløyper i umiddelbar nærhet i Bergen, så er det noe sykelig med Oslo-prisene.Men for all del, det er jo de som er villige til å bla opp summene som setter standarden, så tydeligvis ganske mange dumme mennesker med litt for mye penger i Oslo-området da ;-P Anonymkode: 90c26...de0
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #10 Skrevet 9. oktober 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Regner med at det ikke er noe problem å få den prisen for denne boligen. Den ligger i ett flott strøk, og i nærheten av T-banestasjon, altså svært kort vei til Oslo sentrum. Og det var stort og fint. Kjøkkenet er jo ikke noe problem å fikse selv. Du kan jo flytte til Moss, Drammen, Lier osv. Der er det helt andre priser, hvis du ønsker billig bolig utenfor Oslo. Anonymkode: e343d...f3a Nå vet ikke du hvor vi bor. Jeg er selv oppvokst i Bærum og har familien min der. Vet nøyaktig hvor Eiksmarka ligger når jeg flyttet fra Bærum kostet en slik bolig 2mill. Faktisk akkurat en av de i den rekka. Det er IKKE såå lenge siden! Det er helt hinsides uansett! Du for enebolig til den prisen som i tilleg er oppusset. De som forsvarer det må jo våkne opp litt! Hvem har råd til det! Vi sitter med svært god lønn og egenkapital på 4 mill! Allikevel har vi ikke råd til en slik bolig som da i tillegg er en tomannsbolig! Anonymkode: 31629...5b4
Admin Skrevet 9. oktober 2017 #11 Skrevet 9. oktober 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Regner med at det ikke er noe problem å få den prisen for denne boligen. Den ligger i ett flott strøk, og i nærheten av T-banestasjon, altså svært kort vei til Oslo sentrum. Og det var stort og fint. Kjøkkenet er jo ikke noe problem å fikse selv. Du kan jo flytte til Moss, Drammen, Lier osv. Der er det helt andre priser, hvis du ønsker billig bolig utenfor Oslo. Anonymkode: e343d...f3a Nåja, for å ha noe duganes i Drammen så må du opp i 5 millioner, minst. Nabohuset mitt er til salgs. Er nesten 200 kvm, men er ikke drenert, vinduer, dører og deler av tak burde byttes innen kort tid, og annet forfallende siden huset er sist pusset opp på 90 tallet. 6 millioner..
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #12 Skrevet 9. oktober 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Du har helt rett HI. Den som betaler så mye for det der er ikke helt vel bevart. Til den prisen forventer jeg i det minste et fint kjøkken, og hvem var drita den den vasken ble satt opp på det rommet med tredemølle Anonymkode: 4a8cb...b16 Det er jo ikke uvanlig med vask på soverom i gamle hus Anonymkode: 29f40...7e1
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #13 Skrevet 9. oktober 2017 Galskap! Helt tydelig at dette huset også er stylet mtp. salg. Champagneflaske ved badekaret og rødvin i en overgrodd del av hagen - faller folk for slikt? Jeg blir mer skeptisk når hus er for stylet, lurer på hva de egentlig skjuler. Dette huset er jo elendig mtp. energimerking, og deler av det elektriske anlegget er gammelt. Anonymkode: 6d8fa...19d
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #14 Skrevet 9. oktober 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er jo helt sinnykt hvor lite man faktisk får for pengene i Oslo tydeligvis, hvis dette er "normal" pris for en helt gjennomsnittlig bolig, og knapt nok det. Beliggenhet er selvsagt viktig, men når man kan få en stor, flott enebolig i et sentrumsnært område, med havutsikt og turløyper i umiddelbar nærhet i Bergen, så er det noe sykelig med Oslo-prisene.Men for all del, det er jo de som er villige til å bla opp summene som setter standarden, så tydeligvis ganske mange dumme mennesker med litt for mye penger i Oslo-området da ;-P Anonymkode: 90c26...de0 Men dette er ikke en gjennomsnittlig bolig i Oslo-området. Den er stor, i relativt god stand, med hage og veldig god beliggenhet. Vi mindre bemidlede bor på mye mindre plass, og prioriterer dét for å kunne bo sentralt og bra. Funker det også! Jeg er ihvertfall lykkelig i 3-romsleiligheten min. Anonymkode: d5e4c...981
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #15 Skrevet 9. oktober 2017 Det er jo tomtene som er dyre, standard spiller mindre rolle, det meste kan jo pusses opp. Anonymkode: 6d47e...ace
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #16 Skrevet 9. oktober 2017 Vi har boliger til 10 mill i Arendal også, men da er det litt flottere enn en tomannsbolig https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=105776026 Eller om du ikke er så nøye på det med utsikt til sjøen kan du få en "liten" villa for 5 mill. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=96671186 Hilsen en annen østlending som gjorde sørlending av seg og ikke angrer på det. Anonymkode: 67632...92c
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #17 Skrevet 9. oktober 2017 Beliggenhet, beliggenhet, beliggenhet. Kjøkkenet er lett å fikse, resten ser stort sett greit ut. Anonymkode: fd5da...631
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #18 Skrevet 9. oktober 2017 Synes ikke det var så dyrt jeg. Her i nabolaget gikk et lite rekkehus fra 60-tallet for den prisen for noen uker siden. Anonymkode: d903d...64a
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #19 Skrevet 9. oktober 2017 Det er jo beliggenheten man betaler for, så syns ikke det var så ille pris jeg. Med 5 soverom og hybel i kjelleren får du faktisk mye for pengene. Kjøkkenet er jo bare å bytte ut, ellers var jo standarden fin Anonymkode: 9aac4...c42
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2017 #20 Skrevet 10. oktober 2017 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Regner med at det ikke er noe problem å få den prisen for denne boligen. Den ligger i ett flott strøk, og i nærheten av T-banestasjon, altså svært kort vei til Oslo sentrum. Og det var stort og fint. Kjøkkenet er jo ikke noe problem å fikse selv. Du kan jo flytte til Moss, Drammen, Lier osv. Der er det helt andre priser, hvis du ønsker billig bolig utenfor Oslo. Anonymkode: e343d...f3a Finnes ikke billig bolig lenger Anonymkode: 2d56a...47a
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2017 #21 Skrevet 10. oktober 2017 Prisene stiger jo ikke lenger, de synker Anonymkode: f59fc...154
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2017 #22 Skrevet 10. oktober 2017 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Men dette er ikke en gjennomsnittlig bolig i Oslo-området. Den er stor, i relativt god stand, med hage og veldig god beliggenhet. Vi mindre bemidlede bor på mye mindre plass, og prioriterer dét for å kunne bo sentralt og bra. Funker det også! Jeg er ihvertfall lykkelig i 3-romsleiligheten min. Anonymkode: d5e4c...981 Syns verken den var spesielt stor eller i så god stand at den er verdt nesten 10 mill jeg da, det er i tillegg en tomannsbolig. For den prisen der bør man i det minste få en enebolig, i veldig god stand. Men jeg har jo skjønt at i Oslo-området betaler man seg halvt ihel for å bo, dette er jo tydelig et bevis på det. Anonymkode: 90c26...de0
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2017 #23 Skrevet 10. oktober 2017 Den var rimelig mtp området den ligger i. Sikkert fordi mye må gjøres. Mitt slitne rekkehus har en takst på 7.3 mill. Det er 136 kvm og trenger nye bad og nytt kjøkken. Og alle vinduer skiftet. Anonymkode: e7424...543
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå