Gå til innhold

IKM uke 45


Ninni84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trenger litt hjelp til å tolke el-test. Den øverste tok jeg i går, og den nederste i dag. Jeg pleier å ha en sykluslengde på 31-38 dager. I morgen er det 14 dager til ikm hvis jeg har 31 dagers syklus. Men den øverste testen ser da veldig positiv ut?!

IMG_0852.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Solstråle92 skrev:

Trenger litt hjelp til å tolke el-test. Den øverste tok jeg i går, og den nederste i dag. Jeg pleier å ha en sykluslengde på 31-38 dager. I morgen er det 14 dager til ikm hvis jeg har 31 dagers syklus. Men den øverste testen ser da veldig positiv ut?!

IMG_0852.JPG

hmm, ja mulig du hadde el i går da altså. Ikke 100% sikker men ser sånn ut. Hvis den blir enda lysere i morgen så var det nok i går ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Ninni84 skrev:

hmm, ja mulig du hadde el i går da altså. Ikke 100% sikker men ser sånn ut. Hvis den blir enda lysere i morgen så var det nok i går ja

Vi la inn aksjer i går kveld. Så da er det kanskje lurt å legge inn litt aksjer i kveld også...😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Solstråle92 skrev:

Vi la inn aksjer i går kveld. Så da er det kanskje lurt å legge inn litt aksjer i kveld også...😊

Altså det skader ikke. Jeg har plutselig ingen anelse om når jeg hadde el. Skal aldri bruke Clear blue igjen. Litt sur for det. Føler jeg har mistet kontrollen helt og må lete i blinde :( Har hvertfall lagt inn aksjer annenhver dag og vel så det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt flaut spørsmål 🙈

 

Men går dere på do etter sex når dere prøver å bli gravid? Jeg gjør jo vanligvis det ganske kjapt etter sex, men tenker jeg kanskje burde prøve å sove uten å gå på do når vi er prøvere? Men det blir jo så mye gris 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Solstråle92 skrev:

Litt flaut spørsmål 🙈

 

Men går dere på do etter sex når dere prøver å bli gravid? Jeg gjør jo vanligvis det ganske kjapt etter sex, men tenker jeg kanskje burde prøve å sove uten å gå på do når vi er prøvere? Men det blir jo så mye gris 🙈

Jeg går ikke på do de første 10-15 minuttene. Hvis vi har sex rett før vi skal sove så gidder jeg ikke å gå på do. Har en boks med Kleenex på nattbordet for å tørke bort det utvendige klisset. Da renner det ut når jeg går på do neste morgen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Ninni84 skrev:

Jeg går ikke på do de første 10-15 minuttene. Hvis vi har sex rett før vi skal sove så gidder jeg ikke å gå på do. Har en boks med Kleenex på nattbordet for å tørke bort det utvendige klisset. Da renner det ut når jeg går på do neste morgen.  

Samme her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, jeg gir opp el-tester denne perioden. Fikk enda et blinkende smilefjes i dag for 7ende dagen på rad. Tror den har misset el. Ganske sikker på at det var tidligere I uken ut i fra sexlyst og konsistensen på utfloden. Mensen ventes mellom 6 og 9 november en gang. Får bare vente å se.

Endret av Ninni84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, Solstråle92 said:

Litt flaut spørsmål 🙈

 

Men går dere på do etter sex når dere prøver å bli gravid? Jeg gjør jo vanligvis det ganske kjapt etter sex, men tenker jeg kanskje burde prøve å sove uten å gå på do når vi er prøvere? Men det blir jo så mye gris 🙈

Jeg går på do etter 2-3 minutter, hadde aldri klart å sove ellers. Pluss at jeg får lett urinveisinfeksjon, så er nødt til å tisse etter sex. Man må ikke sove med spermet for å bli gravid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som får eggløsningssmerter?! Føles ut som at jeg har mensesmerter nå, det gjør skikkelig vondt og gjorde enda mer vondt ved seks idag.. 

Jeg har hatt endel vondt ved antatt eggløsning av og til, men enda mer nå når vi prøver å bli gravide. Det er så kjipt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, ClaraE skrev:

Noen som får eggløsningssmerter?! Føles ut som at jeg har mensesmerter nå, det gjør skikkelig vondt og gjorde enda mer vondt ved seks idag.. 

Jeg har hatt endel vondt ved antatt eggløsning av og til, men enda mer nå når vi prøver å bli gravide. Det er så kjipt :(

Eg får sånn mini menssmerter. Men varer kun et par timer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, ClaraE skrev:

Noen som får eggløsningssmerter?! Føles ut som at jeg har mensesmerter nå, det gjør skikkelig vondt og gjorde enda mer vondt ved seks idag.. 

Jeg har hatt endel vondt ved antatt eggløsning av og til, men enda mer nå når vi prøver å bli gravide. Det er så kjipt :(

Ja har EL smerter, i 2-4 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Ninni84 skrev:

Jeg har ingen smerter, merker ingenting av el foruten eggehviteutflod. 

Ikke jeg heller! Må jo egentlig være litt greit å ha eggløsningsmerter, for da vet du vertfall når du har eggløsning☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å vente for min del. Se hva som skjer.  Skal prøve å vente lengst mulig med å ta graviditetstest! Synes disse dagene går sååå seint!

Har IKM 9 nov

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt negativ EL test i dag. Så kan vel hende det var EL for et par dager siden da. Selv merker jeg ingenting til el, ikke noe spesielt med utfloden en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde el smerter i 4 dager denne syklusen. Ingen positive el tester. Så satser på at LH stigningen var kjapp bare da. Men testa bare en gang til dagen, på ettermiddagsurin, så kan jo ha gått glipp av den . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ninni84 skrev:

Så rart at flere av oss har misset el denne perioden selv om vi har testet med el-tester

Kjemperart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What???!! Skjønner ikkeno?? Var på do nå nettopp og syns jeg hadde så slimete utflod i trusa så jeg tok en el-test og der var det en smiley gitt. Da har jeg el om 12-36 timer eller noe. Ikke rart at jeg ikke fikk positiv test i forrige uke da. Jeg er faktisk akkurat 7 dager for sen med el. Dette blir en lang syklus 😤. Da kan det godt hende at ikm havner i uke 46 😡. 

IMG_4842.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ninni84 skrev:

What???!! Skjønner ikkeno?? Var på do nå nettopp og syns jeg hadde så slimete utflod i trusa så jeg tok en el-test og der var det en smiley gitt. Da har jeg el om 12-36 timer eller noe. Ikke rart at jeg ikke fikk positiv test i forrige uke da. Jeg er faktisk akkurat 7 dager for sen med el. Dette blir en lang syklus 😤. Da kan det godt hende at ikm havner i uke 46 😡. 

IMG_4842.JPG

Nå vet du at du har hvertfall 😊 jeg har bare fått negativ tester etter den som så positiv ut på torsdag, så enten har jeg hatt eggløsning eller så havner jeg og i uke 46.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ninni84 skrev:

What???!! Skjønner ikkeno?? Var på do nå nettopp og syns jeg hadde så slimete utflod i trusa så jeg tok en el-test og der var det en smiley gitt. Da har jeg el om 12-36 timer eller noe. Ikke rart at jeg ikke fikk positiv test i forrige uke da. Jeg er faktisk akkurat 7 dager for sen med el. Dette blir en lang syklus 😤. Da kan det godt hende at ikm havner i uke 46 😡. 

IMG_4842.JPG

Så bra at du fikk positiv da! Da har du vertfall ikke misset el!

Pleier du å ha uregelmessig syklus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Solstråle92 skrev:

Nå vet du at du har hvertfall 😊 jeg har bare fått negativ tester etter den som så positiv ut på torsdag, så enten har jeg hatt eggløsning eller så havner jeg og i uke 46.

Pleier du å ha uregelmessig syklus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, inimini skrev:

Så bra at du fikk positiv da! Da har du vertfall ikke misset el!

Pleier du å ha uregelmessig syklus?

Har syklus som varierer fra 28-33 dager stort sett, men mulig denne blir hele 35 dager land (estimert fra 7 dager senere el i forhold til forrige måned som var 28 dager).

Utrolig frustrerende! Hadde sex rett før jeg tok den testen, men trodde den runden bare var for gøy. Hadde jo sagt til mannen at det var greit at han dro ut på byen med gutta så det er mulig at svømmerne er noe beruset de også :( Absolutt ikke planlagt dette. Han hadde drukket mindre hvis han visste at det fortsatt var muligheter denne måneden. Æsj!!! Får legge inn aksjer i morgen også og håpe på det beste. Det blir LAAAANGE 2 uker med venting. Aaargh!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...