Gå til innhold

Andre som sover dårlig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Uke 17 nå og sliter allerede med søvn. Ligger og vrir meg i flere timer, må opp å tisse, rastløse bein osv.. Sover kanskje 3 timer også våken igjen.. stuptrøtt hele dagen. Blir gal hvis dette skal fortsette 

Anonymkode: 25343...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sover heldigvis ganske greit, men før har jeg alltid ligget på magen når jeg legger meg, nå funker ikke alltid det (ømme bryster + kan gjøre vondt i magen). Må ofte en tur på toalettet i løpetav natten, men heldigvis ikke hver natt. Nå sover jeg riktignok ikke mye og godt til hvanlig heller (når jeg ikke er gravid), men føler altså ikke at det har blitt verre. Sover som før i gjennomsnitt 6-7 timer pr natt. Mellom 18 og 19 uker på vei nå.

Anonymkode: 91303...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover dårlig; sovner seint eller våkner midt på natta og får ikke sove igjen på 2-3 timer. Sover veldig ofte på dagtid fordi jeg er så hinsides trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2017 den 21.46, MilleMarmelade skrev:

Sover dårlig; sovner seint eller våkner midt på natta og får ikke sove igjen på 2-3 timer. Sover veldig ofte på dagtid fordi jeg er så hinsides trøtt.

Akkurat sånn har jeg det også. Men akkurat nå er jeg så plaget med smerter i mage/rygg at jeg ikke har fått sove på to døgn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, OhBaby❤ skrev:

Akkurat sånn har jeg det også. Men akkurat nå er jeg så plaget med smerter i mage/rygg at jeg ikke har fått sove på to døgn....

Åh, håper du får sove snart! 

Jeg har funnet igjen dream genii gravidputa og det hjelper en del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, MilleMarmelade skrev:

Åh, håper du får sove snart! 

Jeg har funnet igjen dream genii gravidputa og det hjelper en del. 

Takk MilleMarmelade🌸

Men sove problemet er pga ekstreme smerter/kramper i mage og rygg pga at livmoren vokser (tror jeg)Jeg er nok en av de "heldige" som går gjennomgå skikkelig🤢

Men innkjøp av puter skal nok skje en dag snart det også. Er i graviditetsuke 18 men ingen mage eller annet ubehag bortsett fra smertene de siste 3 dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, OhBaby❤ skrev:

Takk MilleMarmelade🌸

Men sove problemet er pga ekstreme smerter/kramper i mage og rygg pga at livmoren vokser (tror jeg)Jeg er nok en av de "heldige" som går gjennomgå skikkelig🤢

Men innkjøp av puter skal nok skje en dag snart det også. Er i graviditetsuke 18 men ingen mage eller annet ubehag bortsett fra smertene de siste 3 dagene.

Jeg bruker ikke hele puta enda, bare delen til å ha mellom beina. Men etterhvert blir det godt med ekstra støtte til magen og ryggen også. 

Den løser sikkert ikke alle problemene dine, men det kan godt hende den hjelper! Sjekk den ut. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ja, jeg sover også veldig dårlig. Våkner flere ganger og må tisse :P Kjenner at dagene blir litt tyngre av det. Drømmer også helt utrolig mye, burde egentlig skrive drømmedagbok hehe. Flere som drømmer mer enn vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Mandys skrev:

Ja, jeg sover også veldig dårlig. Våkner flere ganger og må tisse :P Kjenner at dagene blir litt tyngre av det. Drømmer også helt utrolig mye, burde egentlig skrive drømmedagbok hehe. Flere som drømmer mer enn vanlig?

Siste uka har jeg drømte mye rart, ja! Husker det ikke helt når jeg våkner, bare at noe var fryktelig vanskelig og komplisert i drømmene og at det var helt usammenhengende mtp tid, sted, hvilke folk som var der osv... Men blir sliten i huet av slike "vanskelige" drømmer! 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, MilleMarmelade skrev:

Siste uka har jeg drømte mye rart, ja! Husker det ikke helt når jeg våkner, bare at noe var fryktelig vanskelig og komplisert i drømmene og at det var helt usammenhengende mtp tid, sted, hvilke folk som var der osv... Men blir sliten i huet av slike "vanskelige" drømmer! 😝

Hehe! Skjønner veldig godt hva du mener. Litt sånn jagete og masete drømmer på en måte 😅 Her om dagen hadde jeg en real sånn Groundhog Day drøm. Det var slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...