Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #1 Skrevet 8. oktober 2017 (endret) Stemte på han som leder jeg🙊 ...og ikke faren til admin Anonymkode: 0ff24...a9f Endret 9. oktober 2017 av Modesty Blaise. Bilde fjernet grunnet brudd på opphavsrett, legg inn eventuell link
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #2 Skrevet 8. oktober 2017 At folk tør å være medlem av den gruppa! Blir du ikke flau? Jeg ble lagt til av en bekjent, meldte meg raskt ut. Så mye rart. Og masse livesendinger av folk med røyk i hånda som snakker om ...ingen verdens ting... Så du trenger ikke komme her å være så tøff fordi du stemte på en annen enn det ble ønsket. Dere som er med i den gruppa må da tilhøre en egen sosial klasse de færreste normalt begavede ikke ønsker å være en del av. Anonymkode: 7b28e...dc1
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #3 Skrevet 8. oktober 2017 Det var smart, så gjorde det samme. Ser på en kommentar at det er flere der inne som også har gjort det. Spennende å se hvor lenge den kommentaren får stå da hun har slettet alle negative tilbakemeldinger fortløpende. Anonymkode: 56135...268
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #4 Skrevet 8. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: At folk tør å være medlem av den gruppa! Blir du ikke flau? Jeg ble lagt til av en bekjent, meldte meg raskt ut. Så mye rart. Og masse livesendinger av folk med røyk i hånda som snakker om ...ingen verdens ting... Så du trenger ikke komme her å være så tøff fordi du stemte på en annen enn det ble ønsket. Dere som er med i den gruppa må da tilhøre en egen sosial klasse de færreste normalt begavede ikke ønsker å være en del av. Anonymkode: 7b28e...dc1 Hi er ikke tøff, DU er tøff du. Tøffere en toget! Anonymkode: 56135...268
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #5 Skrevet 8. oktober 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hi er ikke tøff, DU er tøff du. Tøffere en toget! Anonymkode: 56135...268 Sa et annet medlem av den begavede Facebookgruppa. Gratulerer til dere begge 🚂🚂 Anonymkode: 7b28e...dc1
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #6 Skrevet 8. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Sa et annet medlem av den begavede Facebookgruppa. Gratulerer til dere begge 🚂🚂 Anonymkode: 7b28e...dc1 Medlem av Hønehjørnet mener du? Nei det er jeg ikke. Men jeg har sett innlegge HI har skjermdump fra på gruppa Skam. Hvorfor hun drar inn Hønehjørnet i overskriften aner jeg ikke. Men hadde du sett på bildet istedenfor å hisse deg sånn opp hadde du sett det samme. Anonymkode: 56135...268
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #7 Skrevet 9. oktober 2017 Ha ha, jeg ble kastet ut av gruppa fordi jeg skrev jeg ikke ville stemme på pappan til admin. Snakk om skrullete dame da 😂 Anonymkode: 56135...268
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå