Gå til innhold

Hønehjørnet, stemme på admin sin far i konkurranse

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Stemte på han som leder jeg🙊

...og ikke faren til admin

Anonymkode: 0ff24...a9f

Endret av Modesty Blaise.
Bilde fjernet grunnet brudd på opphavsrett, legg inn eventuell link
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At folk tør å være medlem av den gruppa! Blir du ikke flau? Jeg ble lagt til av en bekjent, meldte meg raskt ut. Så mye rart. Og masse livesendinger av folk med røyk i hånda som snakker om ...ingen verdens ting...

Så du trenger ikke komme her å være så tøff fordi du stemte på en annen enn det ble ønsket. Dere som er med i den gruppa må da tilhøre en egen sosial klasse de færreste normalt begavede ikke ønsker å være en del av.

Anonymkode: 7b28e...dc1

Skrevet

Det var smart, så gjorde det samme. Ser på en kommentar at det er flere der inne som også har gjort det.

Spennende å se hvor lenge den kommentaren får stå da hun har slettet alle negative tilbakemeldinger fortløpende.

Anonymkode: 56135...268

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

At folk tør å være medlem av den gruppa! Blir du ikke flau? Jeg ble lagt til av en bekjent, meldte meg raskt ut. Så mye rart. Og masse livesendinger av folk med røyk i hånda som snakker om ...ingen verdens ting...

Så du trenger ikke komme her å være så tøff fordi du stemte på en annen enn det ble ønsket. Dere som er med i den gruppa må da tilhøre en egen sosial klasse de færreste normalt begavede ikke ønsker å være en del av.

Hi er ikke tøff, DU er tøff du. Tøffere en toget! 

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi er ikke tøff, DU er tøff du. Tøffere en toget! 

Sa et annet medlem av den begavede Facebookgruppa. Gratulerer til dere begge 🚂🚂

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Sa et annet medlem av den begavede Facebookgruppa. Gratulerer til dere begge 🚂🚂

Medlem av Hønehjørnet mener du? Nei det er jeg ikke. Men jeg har sett innlegge HI har skjermdump fra på gruppa Skam. Hvorfor hun drar inn Hønehjørnet i overskriften aner jeg ikke. Men hadde du sett på bildet istedenfor å hisse deg sånn opp hadde du sett det samme.

Skrevet

Ha ha, jeg ble kastet ut av gruppa fordi jeg skrev jeg ikke ville stemme på pappan til admin. :hakeslepp: Snakk om skrullete dame da 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...