Gå til innhold

Ta vare på diplomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tatt vare på alle diplomer, som er fornøyd med det? Som tenker at det var jammen bra at vi samla alle barnas diplomer eller eg så glad for at mamma tok vare på alle mine? Er så kjekt å ha no i ettertid.

Eller er det egentlig bare å kaste?

Anonymkode: 20893...f66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine har hver sin krok i gangen hvor de henger medaljer og med en plastmappe de legger diplomer/krusbevis o.l  Jeg tror de syns det er greit å ha de.

Skrevet

Så mye jobb er det ikke å putte de inn i en perm med plastlommer.

Så får heller ungen kante de den dagen de blir voksne, og finner ut at de ikke vil ha de😊

Anonymkode: 0cccf...4e8

Skrevet

Har dem i en perm med plastlommer. 

Anonymkode: 3a133...106

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så mye jobb er det ikke å putte de inn i en perm med plastlommer.

Så får heller ungen kante de den dagen de blir voksne, og finner ut at de ikke vil ha de😊

Anonymkode: 0cccf...4e8

Enig i dette. Jeg tenker også at barnas diplomer er ikke dine til å kaste, HI, om du skjønner hva jeg mener. Det er uinteressant hva du eller vi mener om hvorvidt det var en bra nok prestasjon til at diplomet er verdt å ta vare på. Det er barnas egne opplevelser og følelser rundt prestasjonen som teller, og det er noe som forandrer seg opp gjennom årene også. Nå i voksen alder er det mange ting jeg liker godt å kikke gjennom når jeg kommer gjem til foreldrene mine på ferie. Ting som var stas da jeg var 5, 7 eller 10 år, som ble skikkelig teit da jeg var i tenårene, og som nå frembringer gode minner igjen. Diplomer kan fort være en slik ting. Men det må den som har fått diplomet selv avgjøre. 

Og en ringperm tar ikke store plassen altså. 

Anonymkode: c0701...922

Skrevet

Tar vare på alt jeg 😊 og en million tegninger har jeg plass til også😊

Anonymkode: 0a58e...d49

Skrevet

Da barna var helt små kjøpte jeg en vanlig ringperm og en pakke med 100 plastlommer på januarsalget, der har jeg satt inn noen fine tegninger fra hver alder, de første skriveriene når de lærte skrive, noen bilder og selvfølgelig diplomer de har fått opp gjennom. Har også lagt utgåtte pass, fotoboka fra leirskolen i 7.klasse, noen skoleårbøker o.l der.

Hva de etterhvert vil beholde og hva de vil kaste fra den permen får de avgjøre selv når de blir voksne og får den med seg.

Anonymkode: 83ea1...bb4

Skrevet

Jeg har ikke tatt vare på en eneste en. Har ikke noen fra jeg var liten heller, og savner dem heller ikke. 

Skrevet

Tar vare på alt av diplomer ol...(ikke nødvendigvis alle tegninger da)... 

Mamma tok vare på alt mitt oppgjennom tidene og det er koslig å ha å se på nå.

Mora til mannen har ikke tatt vare på noe og han synes det er litt sårt.

Anonymkode: 8ffc8...735

Skrevet

Jeg var med på alt da jeg var liten. Jeg tuller ikke hvis jeg sier at jeg fant 200 diplomer og pokaler i ei kasse som mamma og pappa hadde tatt vare på. Og der ligger de fortsatt. Jeg kaster mine barns sine diplomer etter hvert, tar bare vare på de helt spesielle :) 

Anonymkode: 9fbd4...399

Skrevet

Tar vare på de viktigste.

Anonymkode: 12430...471

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...