Gå til innhold

Bursdagsgratulasjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere fysisk møter noen som har bursdag og dere er venn med de på Facebook, gratulerer dere på Facebook også da? 

Anonymkode: 2fd04...991

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, sjeldent :) Det viktigste for meg er jo at den personen får gratulasjonen , ikke at "hele verden" ser at jeg har gitt den. 

Skrevet

Nei, og jeg gratulerer gode venner og familie med en sms heller en på Facebook 😉

Anonymkode: ad221...5a9

Skrevet

Nei, jeg gratulerer så og si aldri folk med dagen på FB. Jeg gratulerer dem jeg skal gratulerer ved å sende en melding eller ringe, og møter jeg noen tilfeldig, så gratulerer jeg dem der og da. Men på FB gratulerer jeg nesten ingen. 

Skrevet

Jeg elsker bursdager og tar helt av. Gratulerer IRL, på Facebook (gjerne med koselig bilde av jubilanten) og på snap. Hvis jeg ikke treffer vedkommende ringer jeg og synger bursdagsangen for dem i telefonen :strix:

Skrevet
3 hours ago, MammantilNurket said:

Jeg elsker bursdager og tar helt av. Gratulerer IRL, på Facebook (gjerne med koselig bilde av jubilanten) og på snap. Hvis jeg ikke treffer vedkommende ringer jeg og synger bursdagsangen for dem i telefonen :strix:

Kleint

Anonymkode: b248f...1dd

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kleint

Anonymkode: b248f...1dd

Hvorfor det? Synes hun hørtes ut som en hyggelig person å ha i sin omgangskrets:) er mye tristere å bli glemt...

Anonymkode: 09baa...53d

Skrevet

Samme som de over (minus MTN). Det holder stort sett å gratulere en gang. 

Skrevet

Uhyre sjelden jeg gratulerer noen på facebook. Jeg ringer, sender sms eller en melding via messenger, møter jeg de irl gratulerer jeg selvfølgelig.

Folk jeg er venn med på facebook som det ikke er naturlig å ta personlig kontakt med gratulerer jeg ikke med mindre jeg tilfeldig møter på dem

Anonymkode: a605e...a07

Skrevet

Nei. Bursdag gratulerer jeg kun med én gang. Og på facebook gratulerer jeg kun de det ikke er naturlig å sende melding til, men som jeg samtidig føler jeg bør gratulere. 

Men når det gjelder store ting, som disputaser og nye jobber og ektemål og huskjøp osv, da kan det være jeg både sender en sms og kommenterer under et innlegg de evt har laget.

Anonymkode: 7e446...ce0

Skrevet

Hvis jeg har muligheten (husker det) sender jeg en gratulasjon om morgenen selv om jeg regner med å se person en irl senere på dagen. Da gratulerer jeg når vi treffes også.

Hvis jeg ikke har sendt gratulasjon på FB, før vi treffes, gratulerer jeg som regel bare irl.

Anonymkode: 42d14...4c7

Skrevet
10 timer siden, MammantilNurket skrev:

I alle dager..

Anonymkode: ea9ea...3f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...