Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #1 Skrevet 8. oktober 2017 Mannen jeg er interessert i har mest sannsynlig skrevet denne bloggen..😳 Hva tenker dere? Jeg ble nå veldig usikker på hvordan jeg skal ta dette opp med han ? Pappakampen.blogg.no hva syns dere ? Er ikke dette egentlig uthenging? 😳 Anonymkode: 86fa2...28c
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #2 Skrevet 8. oktober 2017 Seriøst? Jeg har ikke vært innom bloggen, men er det ikke uthengig av ham du i så fall driver her? Du vet ikke en gang med sikkerhet at det er daten din som har skrevet det - du antar det. Anonymkode: c139f...6a4
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #3 Skrevet 8. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Seriøst? Jeg har ikke vært innom bloggen, men er det ikke uthengig av ham du i så fall driver her? Du vet ikke en gang med sikkerhet at det er daten din som har skrevet det - du antar det. Anonymkode: c139f...6a4 Jeg er nesten helt sikker, har lest alt..og det stemmer overens med situasjonen hans ut i fra det han har fortalt meg, men er sjokkert over at han har laget en blogg om det 😳 Jeg mener at det er en privatsak som ikke har noe på nett å gjøre... Anonymkode: 86fa2...28c
Evablaum Skrevet 8. oktober 2017 #4 Skrevet 8. oktober 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er nesten helt sikker, har lest alt..og det stemmer overens med situasjonen hans ut i fra det han har fortalt meg, men er sjokkert over at han har laget en blogg om det 😳 Jeg mener at det er en privatsak som ikke har noe på nett å gjøre... Anonymkode: 86fa2...28c ....derfor gir du saken enda litt mer oppmerksomhet på nett? Vet ikke helt om jeg tror på at du faktisk dater noen i det hele tatt.. Tror dette bare er klikkhoreri.
MammantilNurket Skrevet 8. oktober 2017 #5 Skrevet 8. oktober 2017 Jeg hadde avsluttet forholdet snarest.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #6 Skrevet 8. oktober 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er nesten helt sikker, har lest alt..og det stemmer overens med situasjonen hans ut i fra det han har fortalt meg, men er sjokkert over at han har laget en blogg om det 😳 Jeg mener at det er en privatsak som ikke har noe på nett å gjøre... Anonymkode: 86fa2...28c Dropp hele fyren. Han fortjener en som er ærlig med ham og snakker med ham - ikke en som legger ut offentlig på nett at hun hun er "nesten helt sikker" på at det er han og at hvis og om han er den han tror (men det vet hun jo ikke) så er hun uenig i det han skriver/deler på bloggen. Du har helt tydelig ikke seriøse nok tanker om han som date, hadde du vært det ville du ikke gjort dette og datingen deres offentlig. Det du gjør med denne tråden er - for å si det mildt - svært lite smart. Så lite smart at jeg også lurer på om det bare er for å få klikk på loggen (jeg kommer fremdeles ikke til å klikke meg inn). Hvis du ikke er bloggeren så kanskje det er slik at dere "passer" sammen likevel, dere foretrekker tydeligvis å ta skittentøysvasken offentlig begge to... Og om du ikke er bloggeren - da vet du vel at du i så fall nettopp har avslørt deg for alle hans venner også? Det er garantert noen han kjenner, eller han selv, som er her inne og som kommer til å tipse ham om at hun han dater holder på som hun gjør og ikke har ryggrad til å snakke med ham om det. Veldig, veldig lite smart av deg å starte denne tråden, enten du er daten eller bloggeren! Anonymkode: c139f...6a4
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #7 Skrevet 8. oktober 2017 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mannen jeg er interessert i har mest sannsynlig skrevet denne bloggen..😳 Hva tenker dere? Jeg ble nå veldig usikker på hvordan jeg skal ta dette opp med han ? Pappakampen.blogg.no hva syns dere ? Er ikke dette egentlig uthenging? 😳 Anonymkode: 86fa2...28c Han trenger å få ut følelser og tanker ett eller annet sted. Ikke sikkert dama begynner på F engang. Stakkars fyr ❤ Anonymkode: 113f0...b36
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #8 Skrevet 8. oktober 2017 Dere har vel rett, skal ta meg en prat med han og finne ut hvorfor og hva han tenker... har tenkt og støtte han uansett hva..:) Anonymkode: 86fa2...28c
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #9 Skrevet 8. oktober 2017 Hjelp for en nisse!!! Hadde jeg datet ham der hadde jeg dumpa ham tvert Anonymkode: 79fdc...a37
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #10 Skrevet 8. oktober 2017 Jeg hadde ikke datet denne mannen. Hjelpes! Anonymkode: d346c...176
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #11 Skrevet 8. oktober 2017 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hjelp for en nisse!!! Hadde jeg datet ham der hadde jeg dumpa ham tvert Anonymkode: 79fdc...a37 Hvorfor ikke ?? Anonymkode: 86fa2...28c
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #12 Skrevet 8. oktober 2017 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde ikke datet denne mannen. Hjelpes! Anonymkode: d346c...176 Hvorfor ikke ? Anonymkode: 86fa2...28c
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #13 Skrevet 8. oktober 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Mannen jeg er interessert i har mest sannsynlig skrevet denne bloggen..😳 Hva tenker dere? Jeg ble nå veldig usikker på hvordan jeg skal ta dette opp med han ? Pappakampen.blogg.no hva syns dere ? Er ikke dette egentlig uthenging? 😳 Anonymkode: 86fa2...28c Er det ikke en anonym blogg da? Anonymkode: d75aa...0ad
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #14 Skrevet 8. oktober 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor ikke ? Anonymkode: 86fa2...28c Han har tydeligvis kommet dårlig ut i retten med tanke på samvær. Han er bitter, og det kan jo for så vidt være sånn halvveis greit. Men han legger det ut på nett og henger ut eksen. Ikke spesielt sjarmerende. Dette er min oppfattelse av å ha lest hans side. Tenk når man da får en mer sammensatt historie av begge parters side. Ville aldri viklet meg inn i dette, spesielt ikke om du har barn selv. Mine, dine, (våre) kan være komplisert nok, her vet man at det kommer til å bli komplisert. Anonymkode: d346c...176
Megselv123456789 Skrevet 5. desember 2017 #15 Skrevet 5. desember 2017 (endret) Haha 😂 Vis du tror det er han så anbefaler jeg deg å snakke med han snarest! 😅Jeg kjenner han som skriver den bloggen (bloggen er helt anonym og x'en starter ikke på F engang) og han sendte linken til meg så er det han du er Intrisert i så er han nok usikker på deg allerede, hadde jeg vært 😉 Endret 5. desember 2017 av Megselv123456789 1
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2017 #16 Skrevet 5. desember 2017 21 minutter siden, Megselv123456789 skrev: Haha 😂 Vis du tror det er han så anbefaler jeg deg å snakke med han snarest! 😅Jeg kjenner han som skriver den bloggen (bloggen er helt anonym og x'en starter ikke på F engang) og han sendte linken til meg så er det han du er Intrisert i så er han nok usikker på deg allerede, hadde jeg vært 😉 Opprettet du virkelig en bruker ene og alene for å henge ut HI på denne måten? Anonymkode: 8230b...513
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2017 #17 Skrevet 5. desember 2017 Bloggen er min! Den er helt anonym, eksen sitt navn begynner ikke på F (Men dette vet du jo allerede?) Eg dater ingen og gjorde ikke dette i begynnelsen av oktober heller så vidt eg kan huske. Bloggen ble brukt for å ha ett sted jeg kunne tømme hodet for tanker, pluss at jeg slapp å forklare alt 90 ganger til alle som lurte på hva som foregikk osv. Har hatt den liggende ute i ettertid sånn at andre fedre i samme posisjon kan lese og se at de ikke er alene, og at d nytter å kjempe. Har en mistanke om at dette innlegget ikke har blitt skrevet av noen som har noe interesse for meg, men heller noen som vil ha andre folks meninger om saken (uten å nevne navn). Dette forklarer forøvrig hvorfor bloggen plutselig fikk noen ekstra lesere enn de vanlige 4-5 stk som den er ment for. Bloggen har forøvrig ikke vert oppe på ganske lenge nå. Takk til dere som har kommet med støtte til meg, og til dere andre kan jeg si at dere ikke automatisk må tenke "hevngjerrig og sint eks". Hadde dere lest så hadde dere sett at dette ikke stemmer i mitt tilfelle. X Anonymkode: 5060a...674
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2017 #18 Skrevet 5. desember 2017 Oo drama! *finner frem popcornet* Anonymkode: cdd70...2b9
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2017 #19 Skrevet 5. desember 2017 Synes virkelig det er fascinerende med alle som dømmer før de i det hele tatt aner noe om situasjonen. Denne bloggen ble opprettet som ett verktøy for å dele tanker med kjente som lurte på hvordan saken gikk så vedkommende slapp og forklare seg om og om igjen! Men også for å rette folka øyne mot en farlig trend i samfunnet der mor ofte blir favorisert, og far blir satt hjelpesløs på siden uten å kunne si eller kjøre noe! For dessverre er dette en sak om en utrolig hengiven far som bare kan stå og se på og danse til andres fløyte fordi han er urettferdig fratatt all makt! Anonymkode: 677b3...c78
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2017 #20 Skrevet 5. desember 2017 Jeg kommer ikke til å lage noe drama for dette her. Koselig å høre at noen er interessert (med mindre mine mistanker stemmer vel å merke) 😊 X Anonymkode: 5060a...674
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå