Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #1 Skrevet 8. oktober 2017 Jeg har rapportert en person som utelukkende legger ut rasistiske og fremmedfiendtlige poster på Facebook. Vil jeg få noe svar fra face at de har mottatt ev. gjennomgått disse rapportene? Og vil denne personen få beskjed fra face at han/hun er rapportert? Noen som vet eller har erfaring? Anonymkode: c5ae0...a0f
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #2 Skrevet 8. oktober 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har rapportert en person som utelukkende legger ut rasistiske og fremmedfiendtlige poster på Facebook. Vil jeg få noe svar fra face at de har mottatt ev. gjennomgått disse rapportene? Og vil denne personen få beskjed fra face at han/hun er rapportert? Noen som vet eller har erfaring? Anonymkode: c5ae0...a0f Nei, det vil de ikke. Facebook er avhengig av at folk raporterer innhold som kan virke støtende. Så de vil ikke gi noe av den informasjonen videre til noen. De som jobber med dette i facebook kan se det men ingen andre. Facebook har folk i Irland og i California som jobber med slike saker. Anonymkode: 2c33a...69c
Admin Skrevet 8. oktober 2017 #3 Skrevet 8. oktober 2017 Personen vil ikke få beskjed at de er rapportert sånn med en gang du rapporterer, men blir det fjernet får de en standard beskjed om at innholdet er fjernet da det bryter med facebook sine regler. Du vil også få en tilbakemelding på rapporteringen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå