Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #1 Skrevet 8. oktober 2017 Til deg selv..? Til barna? Er det forskjell på hvilke farger du foretrekker som tilbehør til et antrekk (f.eks skjerf/votter) og farger på en jakke? Nevn topp 3 (eller 5 hvis du vil) farger Og skriv om det er til deg eller barna... Anonymkode: 478ec...a0c
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #2 Skrevet 8. oktober 2017 Jeg liker godt lilla og burgunder til meg selv, til gutten min på 1 år liker jeg turkis, blå, gul og rødt ☺️. Liker ikke grønt 😉 Anonymkode: 06ba8...275
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #3 Skrevet 9. oktober 2017 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg liker godt lilla og burgunder til meg selv, til gutten min på 1 år liker jeg turkis, blå, gul og rødt ☺️. Liker ikke grønt 😉 Anonymkode: 06ba8...275 Takk for svar Anonymkode: 478ec...a0c
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #4 Skrevet 9. oktober 2017 Til meg selv liker jeg rosa, beige, grått, blått (i alle nyanser), grønt Til barna (jenter) blir det ofte rosa, jordfarger, blått... Er veldig glad i blå! Liker ikke lilla. Anonymkode: 478ec...a0c
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2017 #5 Skrevet 9. oktober 2017 Liker blått og grønt. Både til meg selv og ungene. Liker også gult, både sterk og klar gulfarge og de som er mer orker. Orange og kakigrønn er også nydelig. Kan ikke fordra lilla og pasteller i alle former, eier ikke et plagg i babyrosa (eller rosa generelt). Anonymkode: 7dd2f...f34
Mandala Skrevet 9. oktober 2017 #6 Skrevet 9. oktober 2017 Til meg: jordfarger. Brunt, grått, grønt. Noe oransje og okergult. Til sønnen, tenåring: de fleste farger. Men han har nok mest svart, grått og blått. Datteren har mest blått og rosa. Vi begge foretrekker blått til henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå