Gå til innhold

Julegave 14åring


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette en ok julegave til en 14år gammel jente? 

(Jeg ønsket meg kun bøker i alderen,  men denne leser ikke)

Anonymkode: d2f9e...027

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det synes jeg. Det hadde min jente på samme alder likt.

Skrevet

Min hadde digget det👍🏼

Skrevet

Takk for svar!  😊 

Da er ihvertfall én  gave i boks.  

Anonymkode: d2f9e...027

Skrevet

Oj, den var billig! Takk for tips 😊

Anonymkode: 36b3e...433

Skrevet

Se litt på personlighet også da, ikke bare alder. ;) Jeg fikk bare sånt i gaver da jeg var 14, og ingenting av det ble noensinne brukt.

Anonymkode: d0c8f...8dc

Skrevet

Min søster på 14 elsker disse produktene 😊

Anonymkode: 4117e...ad9

Skrevet

Kommer an på jenta. Jeg hadde elsket å få dette da jeg var 14. Mine to tenåringsdøtre hadde ikke blitt glade for sånt... De er fryktelig lite jentete da....

Anonymkode: 7b42b...095

Skrevet

For en fullstendig hjernedød presang! Jeg hadde hatet det. Selv om hun ikke leser, kan hun ikke få noe mer oppbyggelig? Finnes tusen bedre ting enn å gi dillete rosating til jenter som skal bli kvinner med hjerne. Herregud!

Skrevet
4 timer siden, Havhesten2017 skrev:

For en fullstendig hjernedød presang! Jeg hadde hatet det. Selv om hun ikke leser, kan hun ikke få noe mer oppbyggelig? Finnes tusen bedre ting enn å gi dillete rosating til jenter som skal bli kvinner med hjerne. Herregud!

Så hvis man skal bli en kvinne med hjerne så trenger man ikke såpe, scrub mm? Alt trenger ikke være oppbyggelig, noen ganger trenger man bare å bli ren!

Anonymkode: 21962...e1d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Så hvis man skal bli en kvinne med hjerne så trenger man ikke såpe, scrub mm? Alt trenger ikke være oppbyggelig, noen ganger trenger man bare å bli ren!

Anonymkode: 21962...e1d

Ville du gitt det samme til mannen din? Han trenger også å bli ren.

Anonymkode: 8bbd0...c4b

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ville du gitt det samme til mannen din? Han trenger også å bli ren.

Anonymkode: 8bbd0...c4b

Gir du alltid gaver til DIN mann som du også kunne gitt til ei 14—årig jente, og som hun også hadde satt pris på? 

Anonymkode: 31864...387

Skrevet

Min 14 åring elsket det merket og hadde blitt kjempeglad for det. 

 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ville du gitt det samme til mannen din? Han trenger også å bli ren.

Anonymkode: 8bbd0...c4b

Sønnen min på 13 år ønsket seg deo og hårstyling av litt dyrere merker til bursdagen sin, han setter stor pris på sånt. Søsteren min som hadde vært i utlandet kjøpte deo-stick og noe sånt på taxfree og han ble kjempeglad for det.

Anonymkode: b0b13...0b0

Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gir du alltid gaver til DIN mann som du også kunne gitt til ei 14—årig jente, og som hun også hadde satt pris på? 

Anonymkode: 31864...387

Jeg ville ikke gitt den gaven til noen av dem, men hvis poenget var at det var en fin gave til alle jenter fordi "noen ganger trenger man bare å bli ren" så er det argumentet like gyldig for voksne menn.

Anonymkode: 8bbd0...c4b

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sønnen min på 13 år ønsket seg deo og hårstyling av litt dyrere merker til bursdagen sin, han setter stor pris på sånt. Søsteren min som hadde vært i utlandet kjøpte deo-stick og noe sånt på taxfree og han ble kjempeglad for det.

Anonymkode: b0b13...0b0

Det er sikkert en fin gave til mange, men som det meste annet passer det ikke til alle.

Anonymkode: 8bbd0...c4b

Skrevet

Se an jenta. Dersom hun er en jentejente så vil det nok falle i smak. Da jeg var 14 så ble slike gaver gitt videre, men min 13 år gamle datter elsker slike gaver. Hun er mye mer opptatt av utseendet og klær enn jeg noensinne har vært.

Anonymkode: 022d9...3c7

Skrevet

Hi her. 

Det ble en overraskende diskusjon av dette her! 

Jeg vet at ikke alle jenter liker slike ting. Selv har jeg nettopp kastet alle kremene jeg fikk da jeg var 14. I den alderen ønsket jeg meg kun cder og bøker. 

Men selv jeg, som var tidenes mest ukule jente på den tida, visste forskjellen på produkter som var noenlunde in (eller ihvertfall ok), og produkter som var så ukule at farmor brukte dem. 

Den forskjellen vet jeg ikke lenger. 

Spørsmålet var ikke så mye om såpe er en ok gave. Det kan jeg tenke meg til selv. Spørsmålet var mer om dette var en ok variant av såpe osv. 

 

Liker hun det ikke, så får hun stappe det i en skuff. Men det er jo kjekkere å gi en gave som passer på aldersgruppa. Om hun ikke liker såpeting, så er det likevel kjipere å få frost-såpe enn denne såpa håper jeg.  😊

 

Og når det gjelder mentalt utfordrende ting som havhesten mener hver gave skal være, så tenker jeg at ikke alle gaver trenger å være det. Jeg får mange gaver i utviklingsøyemed til jul, gode bøker osv. Men hjelpe meg så glad jeg blir for et par ullsokker eller en pakke gode håndklær også. 😊

Anonymkode: d2f9e...027

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ville du gitt det samme til mannen din? Han trenger også å bli ren.

Anonymkode: 8bbd0...c4b

Da jeg så denne linken så vurderte jeg faktisk å kjøpe det til min 14-årige sønn 😄 Som både elsker rosa og liker å bli ren og pen, uten at han er utseendefiksert eller noe slikt av den grunn. 

Anonymkode: 36b3e...433

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Da jeg så denne linken så vurderte jeg faktisk å kjøpe det til min 14-årige sønn 😄 Som både elsker rosa og liker å bli ren og pen, uten at han er utseendefiksert eller noe slikt av den grunn. 

Anonymkode: 36b3e...433

Ta ut mascaraen og lipglossen da, haha. Akkurat det får han neppe bruk for. Men uansett, en slik ting i guttestil hadde ikke vært en dum gave til en gutt heller nei. 

Anonymkode: 36b3e...433

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...