Gjest grønteple Skrevet 8. oktober 2017 #1 Skrevet 8. oktober 2017 Skal på rehab/opptrening i tre uker. Mulighet for å reise hjem i helgene, men det anbefales ikke. Akkurat nå føler jeg at det blir bare deilig å slippe hverdagens kjas og mas, men tre uker er lenge...
ompalompaen Skrevet 8. oktober 2017 #2 Skrevet 8. oktober 2017 Husk at det er til både din og familien din´s fordel at du reiser på rehab. Du finner fort ut av hva som passer best for deg, og blir lengselen for stor er det bare å reise hjem. Rehabilitering kan også være svært slitsomt, så kanskje du har behov for å slappe av i helgene for å hente deg inn Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #4 Skrevet 8. oktober 2017 Jeg drev og pendlet hver dag når jeg var på rehabilitering. Dummeste jeg har gjort. Ble bare sykere og mer utslitt! Ta den tiden og fokuser på deg selv du! Med god samvittighet! Anonymkode: a26bc...594
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #5 Skrevet 8. oktober 2017 Å milde, det høres ut som himmelrik! Anonymkode: 31a0e...06a
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #6 Skrevet 8. oktober 2017 Forstår godt at du tenker det er lenge. Jeg hadde hatet å være så lenge fra barna mine. Samtidig så er jo dette en investering i din helse og deres fremtidige familieliv. Lykke til, det går nok bra 😊 Anonymkode: 85915...b45
Gjest grønteple Skrevet 8. oktober 2017 #7 Skrevet 8. oktober 2017 Ja, jeg skal prøve å gjøre det beste ut av det ☺️ Men sliter med dårlig samvittighet på generell basis, så det er den som slår gjennom her også...
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #8 Skrevet 8. oktober 2017 Mamma var i en ulykke da jeg var syv år, og var borte fra oss i seks uker mens hun lå på sykehuset. Vi tok ikke skade av det, og pappa styrte skuta trygt og godt, så det går nok bare bra. Synes å huske at det ble mye speilegg og suppe til middag da, haha. Ta vare på deg selv og konsentrer deg om å bli frisk :-) lykke til. Anonymkode: 5e08d...4a7
Mia_73 Skrevet 8. oktober 2017 #9 Skrevet 8. oktober 2017 Det føles langt med 3 uker, men hvorfor kan ikke de besøke deg istedet?
Gjest grønteple Skrevet 8. oktober 2017 #10 Skrevet 8. oktober 2017 Det kan hende de gjør ☺️ men er et stykke unna, også vet jeg ikke hvordan minstemann (5 årig mammadalt) takler å dra igjen etter et evt besøk. Og hvis det blir ramaskrik er jo hele resten av oppholdet ødelagt uansett pga min samvittighet 😉
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #11 Skrevet 8. oktober 2017 3uker går fort ☺ du holder på med dine ting/behandling. Får nye bekjente, kanskje nye hobbyer. Mann og barn har hverdagen å forholde seg til. Anonymkode: eb969...d6f
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #12 Skrevet 8. oktober 2017 Min mor fikk kreft da vi var 4 og 6 år gamle. Hun pendlet til Radiumhospitalet i 2 år, og bodde der lenge av gangen. Hverken jeg eller min søster husker dette. Jeg har et minne av mor som er sliten, og ligger på sofaen, og at mine besteforeldre var mye med oss. Men ellers husker jeg ikke at min mor var omtrent fraværende i nesten 2 år. Hverdagen vår var jo med far denne perioden, og unger er temmelig dyktige til å omstille seg. 3 uker er lenge når det står på. Men det kommer til å gå helt fint. Min mann reiser mye med jobben sin. Og det er alltid de første og siste dagene som er verst for barna. Alle de dagene i midten går fryktelig fint. Anonymkode: 98928...59f
Gjest grønteple Skrevet 8. oktober 2017 #13 Skrevet 8. oktober 2017 Takker for oppløftende svar! ☺️ Kanskje jeg burde prøve å sette meg selv og helsa først for en gangs skyld!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #14 Skrevet 8. oktober 2017 Anbefaler deg virkelig å være der alle tre ukene og ikke reise hjem. Som en over sa, mann og barn greier seg fint. Det er stor sjanse for at det også er bedre for barna dine å ikke komme, spesielt for den som er mammadalt og gjerne da ikke vil dra fra deg igjen når de må hjem. Rehabilitering er IKKE ferie, så jeg vil tro du vil erfare at du faktisk trenger helgene for deg selv uten å påføre deg mer stress med lang reise, pakking, måtte koble på hjemmelivet igjen (og ev. se hva mannen velger å løse anderledes enn du ville gjort ) osv. Bruk disse tre ukene på det de er ment som - at du skal komme deg. Ikke reis hjem underveis. Anonymkode: f460e...01d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå