Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #1 Skrevet 8. oktober 2017 Er det en fin gave? Anonymkode: a0e6e...afb
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #2 Skrevet 8. oktober 2017 Det var en fin gave på 90tallet. Nå skriver folk mest på pc/nettbrett/tlf. Så med mindre mottager er pensjonist ville jeg gått for noe annet. Anonymkode: 326f2...ff5
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #3 Skrevet 8. oktober 2017 Hahaha😂😂det var til en lærer...men det er gjerne avleggs uansett?? Anonymkode: a0e6e...afb
MammantilNurket Skrevet 8. oktober 2017 #4 Skrevet 8. oktober 2017 Hvis den er rød er det en flott gave til en lærer. Man skal ikke kimse av en skikkelig god rødpenn 😊
amandine Skrevet 8. oktober 2017 #5 Skrevet 8. oktober 2017 Ikke bare lærere som ville likt. Jeg ville blitt veldig glad!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #6 Skrevet 8. oktober 2017 Hva er poenget med det? Hvor mange finner frem finpennen når de skal skrive brev og fyller på med nytt blekk når den er tom? Anonymkode: f77b1...75b
amandine Skrevet 8. oktober 2017 #7 Skrevet 8. oktober 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva er poenget med det? Hvor mange finner frem finpennen når de skal skrive brev og fyller på med nytt blekk når den er tom? Anonymkode: f77b1...75b Jeg, hvertfall. Jeg har pennen i en notatbok/kalender i vesken min og bruker den daglig. En god penn er tipp topp.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #8 Skrevet 8. oktober 2017 1 time siden, MammantilNurket skrev: Hvis den er rød er det en flott gave til en lærer. Man skal ikke kimse av en skikkelig god rødpenn 😊 Mange år siden lærerne rettet med rødt her, de retter med svart eller sort Anonymkode: a26be...f50
MammantilNurket Skrevet 8. oktober 2017 #9 Skrevet 8. oktober 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mange år siden lærerne rettet med rødt her, de retter med svart eller sort Anonymkode: a26be...f50 Jeg bruker alltid rødt når jeg retter for hånd, men for det meste legges alle karakterer og tilbakemeldinger ut elektronisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå