Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2017 #1 Skrevet 7. oktober 2017 De er nå begge over 70 år. Min mor er sjefen, min far tøffel. Som datter har og er dette vondt å se. Min far vil ikke skilles pga huset. Bare han hoster ser hun stygt på han. Skulle så gjerne ønske han fikk noen gode år. Føler meg så låst. Anonymkode: a8fbd...877
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #2 Skrevet 8. oktober 2017 Hver gang jeg så noe jeg ikke likte ville jeg konfrontert min mor Anonymkode: 5f89e...621
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #3 Skrevet 8. oktober 2017 Og det har jeg gjort og forsetter med. Vært sammen siden 1962. Ikke vært lett å vokse opp mellom dem heller. Anonymkode: a8fbd...877
MerraSomGår Skrevet 8. oktober 2017 #4 Skrevet 8. oktober 2017 Du er helt sikkert til god hjelp for dine foreldre. Både som støtte for din far og til å moderere din mor. Som datter er ikke det lett å gjøre noe mer. Ta heller til deg det jeg sier. Vær raus med deg selv og ikke tenk at det er ditt ansvar å endre på din far og mor. De har selv ansvar for sitt egne liv og siden de velger å bo sammen fremdeles har de nok også noe sammen som du ikke ser fordi det hører til deres privates sfære.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2017 #5 Skrevet 8. oktober 2017 Mine svigerforeldre har heller ikke noe godt ekteskap, men vi kan jo ikke annet enn å akseptere at de velger å forbli gift Selv om de ikke er venner engang, og knapt snakker sammen og bare irriterer seg over hverandre så er det nok en trygghet å være to på sine gamle dager også. Jeg tror faktisk begge er litt redd for å nå alene nå som de har blitt godt oppe i årene. Skulle en av de bli syk i løpet av natta, falle, eller hva som helst, så er de to. De velger å være to Anonymkode: d46a8...0e1
Evablaum Skrevet 8. oktober 2017 #6 Skrevet 8. oktober 2017 11 timer siden, Anonym bruker skrev: De er nå begge over 70 år. Min mor er sjefen, min far tøffel. Som datter har og er dette vondt å se. Min far vil ikke skilles pga huset. Bare han hoster ser hun stygt på han. Skulle så gjerne ønske han fikk noen gode år. Føler meg så låst. Anonymkode: a8fbd...877 De er over 70, da velger jeg å tenke at de er voksne begge to, og klarer fint å styre sine liv selv.
Iiiiik Skrevet 8. oktober 2017 #7 Skrevet 8. oktober 2017 Han har selv valgt å bli hos henne, i 55 år. Det må han stå for, og du godta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå