Gå til innhold

Er det mulig å øke brynveksten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Øyenbrynene mine er bare lyse dun. Ser ikke ut som at jeg har noe særlig med bryn. Ønsker meg fine, fyldige bryn. Noe jeg kan gjøre?

Anonymkode: c2d0c...0f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

iglow brynserum har gjort susen for mine bryn :)

Anonymkode: 65c53...14a

Skrevet

Begynt med SwissBrowns eller noe sånt. Begynte for en ukes tid. Spent på resultatet.. 

Skrevet
3 timer siden, Pæddan skrev:

Castor oil fra helsekosten

Det skulle jeg også tipse om!😊

Anonymkode: 8b42c...d88

Skrevet

Jeg prøvde castor oil som en billigere løsning enn Iglow, hadde nesten ikke bryn etter overnapping en gang på 90-tallet. Funker fjell! :)

Anonymkode: 09891...96f

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg prøvde castor oil som en billigere løsning enn Iglow, hadde nesten ikke bryn etter overnapping en gang på 90-tallet. Funker fjell! :)

Oi, så det funker altså? Er det bare å smøre på, hvor ofte bruker du det og hvor fort så du forskjell?

Anonymkode: e28de...797

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oi, så det funker altså? Er det bare å smøre på, hvor ofte bruker du det og hvor fort så du forskjell?

Det funket! :)

Jeg smurte på hver kveld når jeg la meg og tok det av på morgenen etter, ellers i helgene når jeg var hjemme etc. Har ikke produkt i på noen av bildene, men på det øverste er de da nyfarget. På det gamle hadde jeg allerede brukt castor oil en stund så det var begynt å vokse ut igjen. 

22330829_10154778507046968_28517024_n.jp

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det funket! :)

Jeg smurte på hver kveld når jeg la meg og tok det av på morgenen etter, ellers i helgene når jeg var hjemme etc. Har ikke produkt i på noen av bildene, men på det øverste er de da nyfarget. På det gamle hadde jeg allerede brukt castor oil en stund så det var begynt å vokse ut igjen. 

22330829_10154778507046968_28517024_n.jp

22359436_10154778516011968_430575495_n.j

Bilde for sånn 3 år siden. SÅ tynne var de når jeg begynte med castor oil :bond:

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

22359436_10154778516011968_430575495_n.j

Bilde for sånn 3 år siden. SÅ tynne var de når jeg begynte med castor oil :bond:

Wow :)

Skrevet

Dermastempel/dermaroller på 1 mm (kan bruke 0.75mm også) Det hjelper da det stimulerer hårsekken til å la hårene gro. Så det er veldig bra :) Kan brukes med caster olje også for ekstra effekt. Når jeg vokste ut mine så brukte jeg dermaroller en gang i uken og serum/olje hver kveld. Hadde da fra før prøvd alle mulige bryn serum osv men det hjelp ikke, når jeg hørte at skinroller/dermaroller kunne hjelpe på hårveksten så måtte jeg bare prøve. Hadde virkelig overnappede forferdelige bryn og nå har jeg fyldige fine bryn igjen :) Kjøpte  dette stemplet og denne caster oljen. Behandlingen er enkel og går veldig kjapt. 

Om jeg skulle gjort en ting anerledes så kunne jeg kjøpt en MYE mindre flaske med caster olje for jeg har sikkert 90% igjen av denne flasken. Du trenger IKKE mye, de selger caster olje i Norge også da. Mens man venter på at brynene vokser ut så kan man bruke slike bryn fiber, det gjør min venninne og det ser veldig fint ut. 

Anonymkode: addd3...3b2

Skrevet

For to minutter siden skulle øyenbryn være tynne som streker og det ble nappet, barbert og tegnet opp. Nå smører folk avføringsmiddel i trynet for at brynene skal bli fetest mulig. Kan vi ikke bare være naturlige, da??

Anonymkode: ef2ca...131

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

For to minutter siden skulle øyenbryn være tynne som streker og det ble nappet, barbert og tegnet opp. Nå smører folk avføringsmiddel i trynet for at brynene skal bli fetest mulig. Kan vi ikke bare være naturlige, da??

Det er vel få å få de naturlige brynene tilbake igjen.. De vi ødela ved å nappe de tynne som streker. 

Skrevet
15 minutter siden, Evablaum skrev:

Det er vel få å få de naturlige brynene tilbake igjen.. De vi ødela ved å nappe de tynne som streker. 

Bare å la være å nappe, det? Dette er jo et typisk eksempel på hvordan vi damer drives fra den ene ytterligheten til den andre, rekker jo knapt å få til den ene motevarianten før vi må helt over i den motsatte. Og det innebærer stadige innkjøp av diverse remedier for å få det til. I dette tilfellet laksérolje! Jeeze, jenter, dere lar dere lure!

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Bare å la være å nappe, det? Dette er jo et typisk eksempel på hvordan vi damer drives fra den ene ytterligheten til den andre, rekker jo knapt å få til den ene motevarianten før vi må helt over i den motsatte. Og det innebærer stadige innkjøp av diverse remedier for å få det til. I dette tilfellet laksérolje! Jeeze, jenter, dere lar dere lure!

Det er ikke slik for alle for mange har nappet så mye at de har sendt hårroten i en dvale som gjør at den ikke produserer hår lengre. Men er hårroten i denne dvalen så går det ikke bare å smøre noe på overflaten da må man faktisk stimulere hårroten til å starte å produsere hår igjen. 

Men er enig med deg, jeg kjøpte også disse brynserumene før jeg fant ut at casterolje var et bedre valg. I tillegg så er det jo MYE billigere. Men måtte til med derma stamp for å få effekt for jeg hadde flere plasser der brynene ikke vokste. Selv om brynmoten endrer seg så var ikke det mitt problem, jeg hadde nappet på helt feil plasser da nappet uten å ha peiling på hva jeg dreiv på med. Og det er også mange andre sitt problem, brynene er en utrolig viktig del av ansiktet ditt. Så jeg ønsket faktisk mine bryn tilbake, jeg skjemmes heller ikke for å ha prøvd alt mulig før jeg fant noe som virker. Dermastempel og casterolje er også noe som er veldig billig, tilsammen koster det mindre enn et eneste brynserum. Det var en liten invistering for å få flotte bryn igjen men skulle ønske at jeg fant det før jeg svidde av så mye penger på disse rådyre bryn serumene. 

Skrevet

Kan man bruke dette på viker tro (altså i håret på hodet)? :o 

Anonymkode: 52788...635

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan man bruke dette på viker tro (altså i håret på hodet)? :o 

Anonymkode: 52788...635

Ja, faktisk så bruker mange både caster olje og dermastempel for å stimulere hårveksten på hodet. Det var egentlig slik det startet, stimulering av brynhårene er noe som kom i ettertid, da dette lenge har blitt brukt på hodebunnen. Men casterolje er VELDIG klissete, så vet ikke helt om jeg ville gått for det akkurat men det finnes jo andre produkter som kan stimulere hårveksten.

Ellers så må jeg anbefale MSM pulver (som man blander med appelsinjuice og drikker), det virker veldig bra på å stimulere hårveksten, det gjør også huden veldig myk og fin :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...