Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2017 #1 Skrevet 7. oktober 2017 Jeg synes det er så rart.... Jeg har vært uten jobb en stund, men har tatt noe utdannelse mens jeg var uten jobb så det har aldri vært krise. Nå derimot, er jeg virkelig på utkikk etter en ekstrajobb, og her om dagen fant jeg en annonse jeg tenkte jeg skulle søke på. Det er en liten reisevei dit siden jeg ikke har bil (omtrent en time, tog og buss og ti minutter å gå). Jeg fortalte det til kjæresten min og hans reaksjon var bare: ååååh...det var langt unna...pfffffff. Jeg ble paff, og fikk raskt følelsen av at han mente jeg ikke skulle gidde å søke (ikke noe fancy jobb, helt enkel kontorstilling hvor jeg har noe erfaring fra før). Jeg ble med ett usikker (litt raskt påvirket) og tenkte at han hadde rett, at det var for langt unna, at det var slitsomt osv. Men så ble jeg litt sint inni meg fordi jeg skjønte ikke hvordan han kunne ha en sånn reaksjon. Det var akkurat som om han ikke ville at jeg skulle få jobben.....ikke ville at jeg skulle bli mer selvstendig, eller være mindre "tilgjengelig" når han kommer på besøk f.eks. Anonymkode: d9d4e...681
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2017 #2 Skrevet 7. oktober 2017 Gjør det som er viktig for ditt liv, for din selvstendighet og for din økonomi. Hvis kjæresten din ikke støtter deg når du prøver å forbedre eget liv, da er han enkelt og greit ikke riktig mann for deg. Anonymkode: 2ca7e...467
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå