Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2017 #1 Skrevet 7. oktober 2017 Det er visst denne tiden på året igjen, og man prøver å være tidlig ute hvert år! Er veldig lite kreativ for tiden og trenger tips til julegaver, egebtlig til alle aldre.. Hva kjøper dere til tenåringsjenter/gutter(14-20 år) som egentlig har alt? Til mannen deres? Barna? Svigers osv? alle tips tas imot med takk 👍😀 Anonymkode: 09726...a33
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2017 #2 Skrevet 7. oktober 2017 Gavekort på kino er en fin gave. Pakk inn sammen med en godtepose for å unngå konvolutter under treet Anonymkode: dc9e5...824
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2017 #3 Skrevet 7. oktober 2017 Besteforeldre og oldeforeldre på begge sider får album/kalender med barna fra året som har gått. Har kjøpt dusjsåpe til tre tanter på min side idag, 69,-på bodyshop, skal kjøpe noe småting til og putter alt i en cellofanpose. Ungdommene i vår familie ønsker seg treningsutstyr, Så da blir det t skjorte og sokker eller lignende. Anonymkode: 5baa4...f76
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2017 #4 Skrevet 7. oktober 2017 Toalettmappe med innhold til ungdommene? Anonymkode: 22a02...56e
ompalompaen Skrevet 7. oktober 2017 #5 Skrevet 7. oktober 2017 Fant noen skjerf på Bik Bok som har kostet 249 kr som er satt ned til 49 kr. Det har jeg kjøpt til alle jentene mellom 12 og 28 i familien Har kjøpt kakespader fra Hardanger bestikk (har kostet 449 og var satt ned til 50 kr) på en butikk som hadde opphørssalg. Det gir jeg til mange venninner og andre i familien. Vi har snakket om å kjøpe de to eldste barna spart og yngste dukkehus. Har tenkt på å kjøpe mannen tursekk eller ny vinterjakke. Mamma og pappa skal få Ipad fra meg og søstrene mine, dem knuste sin forrige for ikke så lenge siden. Til de yngre barna i familien kjøper jeg ofte duplo eller klær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå