Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2017 #1 Skrevet 7. oktober 2017 Har en samboer som jeg har vært sammen med i 10 år. Vi har 2 barn sammen. Har ingen følelser for han lenger. Når jeg ser at han ligger på sofaen så blir jeg bare irritert over at han ligger der istedenfor å gjøre noe fornuftig. Vi har sex regelmessig, men jeg blir ikke skikkelig tent av han lenger. Han er veldig dårlig på å føre samtaler og krangler/diskusjoner blir som regel avsluttet før de begynner fordi han ikke gidder å diskutere. Blir ikke lei meg av tanken på å forlate han. Hvis han skal ut på byn så tenker jeg at det hadde vært fint hvis han var utro, for da har jeg en grunn til å gå. Hjelp! Klarer ikke å se for meg oss to resten av livet! Anonymkode: b8bf0...da9
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2017 #2 Skrevet 7. oktober 2017 Hvis han skulle skrevet et innlegg da, veid dine fordeler opp mot ulemper.. hadde han hatt mye bra å komme med? Dere er mulig lei. Men han har noe helt unikt.. Han er 1000 ganger mer knyttet til og glad i dine barn enn alle andre drømmeprinser der ute til sammen. Du kan ikke kommandere en ny kjæreste til å droppe noe han vil fordi han må være hjemme mef ditt syke barn eller kjøre de i øst og vest. Finnes nok greie stefedre. Men det skal godt gjøres å erstatte faren. Anonymkode: e0e7c...65f
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2017 #3 Skrevet 7. oktober 2017 Jeg har sikkert ulemper også, men han viser ingen tegn til å ville snakke om det i tilfelle. Faren vil ho fortsatt være far. Vi bor på ett lite sted med små avstander og han vil jo kunne bruke egenmeldinger på sykt barn uansett. Det er jo ikke slik at han skal ut av familiebildet. Jeg er ikke ute etter å erstatte faren, men tror jeg vil trives bedre alene og kanskje en gang i fremtiden med noen andre. Anonymkode: b8bf0...da9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå