Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2017 #1 Skrevet 7. oktober 2017 Sønnen min på 5 år skal på overnatting hos moren til bestevenninen min. Hun har passet han ved behov men hun har også spurt om å få låne han innimellom ettersom hun ikke har barnebarn enda,å er veldig glad i barn. Når jeg bedt om barnevakt så har vi blitt enige om at jeg betaler litt,mens når hun spør om å ha han så betaler jeg ikke. Denne er det hun som spør å det er jo veldig koselig for sønnen min som elsker å være der Men bør jeg sende med godteri,potetgull og juice? Det er det vi pleier å ha om lørdager å kose oss med.Eller skal jeg heller la de få lage sin egen lørdag på hennes måte? Anonymkode: 62919...32d
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2017 #2 Skrevet 7. oktober 2017 Jeg hadde regnet med at hun ordnet med lørdagsgodt. Men koselig å sende med blomster eller lignende, med et kort hvor du skriver og gutten tegner noe? Anonymkode: 5231b...18c
Mamma_til_2 Skrevet 7. oktober 2017 #3 Skrevet 7. oktober 2017 Altså det er lov og spørre " du skal jeg sende med lørdagsgodisen hans eller skal dere fikse noe sammen?"
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2017 #4 Skrevet 7. oktober 2017 Jeg sender aldri med godis. Det er jo halve gleden med å ha overnattingsbesøk - å gå på butikken og kjøpe. Men jeg sender alltid med dyne og pute. Så slipper verten så mye styr med sengetøy. Anonymkode: 73898...9f1
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2017 #5 Skrevet 7. oktober 2017 Hun hadde visst kjøpt inn både godteri og potetgull så da forventet nok ikke hun at jeg skulle kjøpe det. Anonymkode: 62919...32d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå