Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2017 #1 Skrevet 7. oktober 2017 Euro jeg skulle vekslet eller betalt med,men er det noen butikker som tar i mot euro som betaling? Ingen banker eller automater å veksle i her og milevis (4timer) til flyplassen 🤔 Anonymkode: d874e...c67
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2017 #2 Skrevet 7. oktober 2017 Hvordan er det mulig å bosette seg så langt inni huttiheita at det ikke finnes vekslemuligheter for en så vanlig mynt? Om det var egyptiske pund hadde jeg skjønt det men euro?? Fy flate. Anonymkode: 9ca68...4ef
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2017 #3 Skrevet 7. oktober 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan er det mulig å bosette seg så langt inni huttiheita at det ikke finnes vekslemuligheter for en så vanlig mynt? Om det var egyptiske pund hadde jeg skjønt det men euro?? Fy flate. Anonymkode: 9ca68...4ef Alle kan, og vil, heldigvis ikke bo innenfor ring 3. Til HI: Pengene surner ikke. Ta vare på dem til neste utenlandstur. Anonymkode: b8b3b...0cf
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2017 #4 Skrevet 7. oktober 2017 Jeg blir også litt nysgjerrig på hvor i all verden du bor. Anonymkode: 26017...d57
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2017 #5 Skrevet 7. oktober 2017 De aller fleste bankfilialer har vekslingsautomat Anonymkode: 0691d...609
KellyTaylor Skrevet 7. oktober 2017 #6 Skrevet 7. oktober 2017 Jeg har også dette problemet og fikk til svar at kun Gardermoen vekslet inn Euro! Så spm var ikke så jævla dumt som dere skal ha det til her. Sitter selv med endel euro i sedler og ja de får jeg spare til neste utenlandstur. Tar ikke toget til Gardermoen kun for det.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2017 #7 Skrevet 7. oktober 2017 Jeg har vekslet Euro i Hønefoss, og jeg tror nok ikke dette er den eneste stedet som gjør dette. Jeg vet at jeg måtte til Gardermoen når samboer kom hjem med masse penger fra Bulgaria. Men Euro tar de fleste banker! Anonymkode: cffb7...d19
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2017 #8 Skrevet 7. oktober 2017 Posten kjøper og selger valuta hvis du er DnB kunde. Har gjort det flere ganger. Gjelder ikke alle postkontor, så ring og sjekk. Evt kan du også bestille valutatjenester i banken din, men det kan ta litt tid. Igjen, ring og spør. Anonymkode: c6b9f...f36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå